Tags

, , , , , , , , , , ,


Aš esu tikriausiai romantikas. Todėl ir žiūriu paauglėms mergaitėms skirtus filmus. Bent esu girdėjęs apie tokius filmus tokį atsiliepimą. Bet man šis filmas patiko – Ilgiausia kelionė / The Longest Ride (2015):

The_Longest_Ride

Režisierius: George Tillman, Jr.

Jei kam patiko The Notebook, tai patiks ir šis. Filmo pradžia saldžių saldžiausia. Čia kaip tos cukraus vatos, kur vaikystėje mėgom, prisiėsti, kad jau šlykštu būtu. Meilė kaip seilė. Ir jau kai galvojau mesti šio filmo žiūrėjimą, į filmą įsipynė antra istorija, įsimylėjeliai išgelsbti senuką ir pradeda skaityti jo senus meilės laiškus. Tada abi istorijos persipina ir gaunasi visai neblogas romantinis filmas.

THE LONGEST RIDE The_Longest_Ride (2)

DF-17649_17599rLuke (Scott Eastwood) and Sophia (Britt Robertson) enjoy getting to know each other while dining al fresco.  Photo credit:  Michael Tackett

DF-17649_17599r Luke (Scott Eastwood) and Sophia (Britt Robertson) enjoy getting to know each other while dining al fresco. Photo credit: Michael Tackett

The_Longest_Ride (4) THE LONGEST RIDE The_Longest_Ride (6)

TLR-228 Sophia Danko (Britt Robertson) makes a fateful connection with Ira Levinson (Alan Alda). Photo credit: Michael Tackett

TLR-228
Sophia Danko (Britt Robertson) makes a fateful connection with Ira Levinson (Alan Alda). Photo credit: Michael Tackett

THE LONGEST RIDE

Ai, man patinka tokie filmai apie meilę. Nors ir neskau, kad čia superinis filmas, kad koks topų topas, bet man tikrai patiko. Gražu. Šitokia Meilė. Kažkas nerealaus.

Ai, tiesa, aš esu prieš gyvulėlių kankinimą, o šiame filme rodomas “tipo” sportas kas ilgiau išsilaikys ant įerzinto buliaus, mano manymu, yra gyvulių kankinimas be jokio tikslo tik kažkokių keistų žmonių iškrypusiam malonumui.

Bet ok. Sakykim, kad ir tokiuose bloguose dalykuose randasi Meilė ir Meilė pakeri viską ir nušviečia bei pagerina visą pasaulį. Ach…. 🙂

