Tags

, , , , , , ,


Šiandien sergu, neturiu daug jėgų rašyti, todėl trumpai apie įdomų Antano L. rekomenduotą filmą  Atmerk akis / Open Your Eyes / Abre los ojos:

open-your-eyes

Režisierius Alejandro Amenabar (kitas mano matytas jo filmas Agora).

Ne, rimtai šiandien neturiu jėgų. Tai iš interneto nukopijuoju keletą citatų apie šį filmą.

Pirma tai pačio Antano L.:

Šiaip tai gana sudėtingas filmas, bet žiūrėjimą labai palengvino
Penelope Cruz, labai jau ji čia graži, ir ypač graži jos krūtinė 🙂 Pamatysi.
Beje, amerikiečiai iškart pastatė šį filmą pas save ir pavadino jį “Vanilla Sky” (2001).
Bet man labiau patiko originalus ispaniškas variantas.
Įdomu tai, kad abiejuose filmuose tą patį vaidmenį suvaidino Penelope Cruz.
Ir išvarė iš proto Tom Cruise:) Jam nė vaidint įsimylėjusio nebereikėjo…

Antra LvB:

Aš galiu tik vieną pasakyti, Jums brangieji, kad didžiajai daliai žiūrovų visuomet bus geresnis ir arčiau dūšios tas filmas, kurį esate matę pirmą (ar tai šį- ispanišką, ar tai amerikietišką varijantą).
Man, asmeniškai pirmą teko išvysti Vanilinį dangų, nes net ir nežinojau, kad yra dar ir ispanų originalas, – tad man ir liko originalu būtent Vanilinis dangus (labai pavykęs filmas). Tik reikia jį  ir žiūrėti ir matyti… Deja, pirmą kartą jį žiūrėjau, bet “nemačiau”… Prisipažinsiu, kad mano jau ne jaunai smegeninei labai padėjo po eilinės peržiūros nebloga labai išsami recenzija, atrasta google –  “mokslai.lt-vanilinis dangus”. Mačiau ir šį ispanų filmą, bet…
Sėkmės, snobeliai ir draugeliai…

Trečia nežinau kieno:

Štai filmas, kuriame labai aiškiai ir labai vaizdžiai parodoma, kaip mes sukuriame charakterius, asmenybes, kurios neleidžia mums būti tiesiog mylintiems ir nuoširdiems žmonėms, pasislėpusiems už kaukės ir vaidmainystės.
Tik praradęs VISKĄ, gali turėti viską.

Dar nuotraukų:

abre-los-ojos-pic-1 open-your-eyes (2) open-your-eyes (3) open-your-eyes (5)

Gal iš čia parėjo papūstų lūpyčių mada? Bet čia taip naturaliai vaidina, kad atrodo, jog tikrai miega.open-your-eyes (7) open-your-eyes (8)

Caption=Los Angeles. Penelope Cruz in a scene from the 1997 film 'Abre los ojos' ('Open Your Eyes') . Captioned 17th June 2005. Ref:LMK11-LIB254-170605. Supplied by Landmark Media. WWW.LMKMEDIA.COM

Caption=Los Angeles. Penelope Cruz in a scene from the 1997 film ‘Abre los ojos’ (‘Open Your Eyes’) . Captioned 17th June 2005. Ref:LMK11-LIB254-170605. Supplied by Landmark Media. WWW.LMKMEDIA.COM

open-your-eyes (10)

Už paskutines N-18 nuotraukas Google išmes mane iš paieškos. Ką, padarysi. Bet juk žodžio iš dainos neišmesi, kaip ir kadro iš filmo. O aš juk negaliu tokio grožio neįsidėti. Juk gražu, ane?

Dar pora žodžių nuo savęs. Aš pirmą mačiau Vanilinį dangų. Labai seniai. Pamenu tik tiek, kad labai patiko ir pagrindinę filmo mintį. Pažiūrėjau, pamenu, ir pasakiau: Vau, va, čia tai geras fantastinis filmas. Jėga.

“Open Your Eyes” – trūkumas, kad jau žinojau pagrindinę mintį, taigi nebuvo to pabaigos siurprizo, nebuvo visą filmą paslapties. Todėl nors ir pasakiau, geras, įdomus filmas, bet nebuvo to “Vau”.

Nors girdėjau kalbant, kad “Vanilinis dangus” absoliuti kopija, bet man pasirodė, kad vietomis skyrėsi, gal dėl to, kad seniai žiūrėjau, o gal dabar pats kitomis akimis žiūrėjau ir kitus akcentus pamačiau. Ir kažkaip pasirodė, kad “Atmerk akis” viskas detaliau žiūrovui buvo išaiškinta kas ir kaip, o “Vaniliniame danguje” liko šiek tiek neaiškumų. Bet, gal aš buvau jaunesnis ir mažiau supratau, o gal tiesiog nepamenu.

Mano manymu, abu filmai verti dėmesio. Ir mano manymu pirmą reiktų žiūrėti “Atmerk akis”, o po to “Vanilinį dangų”. Nors nežinau. Svarbiausia, kad žiūrėti verta.

Gero žiūrėjimo…

