Tags

, ,


Per savo darbinė karjerą sutikau daug žmonių ir priėjau išvados, kad nėra netalentingų žmonių, tiesiog reikia rasti jam tinkamą darbą. T.y. atradau gamtos dėsnį. Na, aišku, kai detaliau susipažinau su krikščionybe, tai supratau, kad nieko naujo aš čia neatradau: Dievas kiekvienam davė talentą. Bet vis tiek, didžiuojuosi savimi, kad pats atradau šį dėsnį.

Ir ant dienų suabejojau šiuo dėsniu. Žmona į darbą priėmė tokią Miglę. Tikrai, tėvai būkit geri neduokit savo vaikui vardo Migla. Aš suprantu, kad senų senovėje moteris galėjo būti tiesiog žmona, namų šeiminikė, (arba geriausiu atveju princesė, kuriai nieko daryt nereikia), bet šiais laikais, deja, moteris turi išeiti į visuomenę ir dirbti kažkokį tai darbą. Taigi ta Migla tokia paplaukus, tokia paplaukus, tokia miglavota, kad aš suabejojau savo teorija. Na, kokį darbą gali dirbti tokia migla? Stovėti ir gražiai atrodyti? Tai net šypsenos pas ją nėra. Kažkoks keistai surauktas veidas, be šypsenos. Tai kur ji gali tiesiog stovėti, nieko nedaryti ir dar negražiai atrodyti? Nėra jai tokio darbo. Griuvo mano teorija. Egzistuoja žmonių, kuriems neegzistuoja jokios darbo vietos mūsų visuomenėje. Niekam nepritaikoma. Labai nuliūdau, nes man atrodė, kad mano teorija labai gera. Visai pamiršau, kad tai ne mano teorija, o aš tik ją atradau, šiaip ji yra Dievo. Taigi liūdnas ir vaikščiojau.

Galų gale į jos vietą priėmė kitą merginą. Po poros dienų kažkaip ten su žmona kažko nepadalino, žodžiu, ją atleido. Ir aš kaip tik pasakoju, kad va, neteisingai. Ta Migla tai buvo tikrai niekam tikus, jokiam darbui netinkama, o šita buvo labai faina, ją tik reikėjo prijaukinti, prisipratinti ir būtų super darbuotojas. Nes ji tikrai yra talentinga. T.y. pilnai patenka po mano teorija, kad visi žmonės talentingi.

Ir čia toptelėjo mintis. Ei, ei, ei. Taigi aš kaip siaurai pažiūrėjau į tą Miglą. Netinkama gi mat mano požiūriu jokiam darbui. Taigi reikia pažiūrėti plačiau. Juk gi ir pats sakiau – šiuolaikinės visuomenės darbui. O kas sakė, kad šiuolikinė visuomenė yra tobula? Kad tai Dievo užmanymas tokia visuomenė? Juk žiūrint plačiai atmerktomis akimis gimdyti vaikus yra super visuomenei naudingas dalykas. O ta Migla, juk pilnai galėtų tuo ir užsiimti, pakankamai graži, rami, tikriausiai mylėtų vaikus. Ohoho. O kiek visuomenei naudos, jei ji į pasaulį paleistų kelis mylimus vaikus. Vau. Čia ir yra jos talentas. Koks aš durnas. Kaip siaurai žiūrėjau. Mat turi dirbti kokį nors visuomenei naudingą darbą. Ir galvojau tik apie tiesiogiai apmokamą. O apie nemokamus darbus nepagalvojau. Koks materialistas esu.

Na, ir žodžiu, reziumė, mano dėsnis vėl galioja: Kiekvienas žmogus turi kažkokį talentą, tik reikia jį surasti. Valio. 🙂

