Tags

, , , , , , ,


Savaitgalį turėjom laiko pažiūrėti kino filmus. Hmz, dabar galvoju, kad pažiūrėjom tik vieną. O kitą aš apskritai naktį žiūrėjau susinervinęs (apie jį kitam įraše). Tai arba aš pamiršau, arba nežinau kaip čia buvo, bet iš to laiko turėjimo nieko gero nesigavo. Žiūrėjom su žmona, tai aš taip naglai uždėjau dar vieną filmą iš Antano L. sąrašiuko, tai iškentėm 30 minučių. Ji kentė dėl to, kad jai nepatiko, o mane erzino jos užsišikusi mina, nes verčiu be ryšio filmus žiūrėti. Žodžiu, teko ieškoti kažko lengvesnio. Radau, kas patiktų ir žmonai, ir man. Saulės ašaros / Tears of the Sun (2003):

tears_of_the_sun_2003

Šiaip filmas labai primena dabartinę situaciją Sirijoje. Tik čia Nigerija. Pilietinis karas. Tik čia sukilėliai blogiečiai, o prezidentas gerietis. Sukilėliai eina ir žudo visus iš eilės, pas ka odos spalva kitoka, tikėjimas kitoks, ar šiaip dar kas nors kitaip. JAV savam stiliumi. JAV pilietybės žmogus atsidūrė šioje nesąmonėje. Daktarė iš Gydytojai be sienų. Čia panašūs, kur ruskiai dabar iš Donecko išvijo. Laukiniai vienok. Taigi JAV siunčia savo geriausius karius, kad savo pilietę ištrauktų iš karo ugnies gyvą ir sveiką. Ot, man visada JAV filmai tuo ir žavi. Kažkokia daktariūkštė, nežinia kas tokia, bet JAV pilietė, todėl JAV siunčia elitinį dalinį jos gelbėti. Vat, už tai žmonės ir myli Ameriką. Aišku, siunčia Bruce Willis, geriasią iš visų elitinių karių, tai tikimybė, kad išgelbės didelė. Juk jo neleido Titanike filmuotis, nes būtų visus išgelbėjęs. Na, matyt scenaristai jau žino šį juokelį, todėl šiame filme Brusui Vilisui sekasi šiek tiek sunkiau. Ai, gydytoją vaidina irgi įžymi aktorė Monica Bellucci. Na, ir aišku, amerikiečiai gi humanistai, daktarėlė nesutinka gelbėtis viena, reikalauja, kad Brusas Visagalis gelbėtų visus. O jis nors ir pasispardo šiek tiek, juk geras karys privalo vykdyti įsakymus, bet žmoniškumas nugali.

Žmona pareiškia, kad filmas nors ir įdomus, bet matytas. Kaip tai matytas? Jei matytas jai, tai ir aš turėjau matyti. Bet nieko neprisimenu. Į filmo galą pradėjau prisiminti. Na, tikrai matytas. Ir dar visai neseniai žiūrėtas, prieš kokius 2 metus, neseniau. Taigi įdomu, kad aš pas save dienoraštyje jo nepasižymėjau. Ir aišku dar įdomiau tai, kad jį pamiršau. Tai arba man ateina alzheimeris, arba visai pasirodė neįsimintinas filmas. Ok, dabar aprašau pas save dienoraštyje, kad trečią kartą nebežiūrėčiau kaip naujo.

Bruce-Willis-Tears-of-the-sun tears_of_the_sun (2) tears_of_the_sun (3) tears_of_the_sun

Nešedevras, bet tema tikrai aktuali. Labai aktuali. Tai neskaitant kelių nelogiškumų bei amerikietiškos pompastikos, žiūrėti galima. Labai nerekomenduoju nes kaip filmas nėra vykęs (tik Čako Noriso trūko 🙂 ), bet, sakau, nagrinėjama tema labai jautri, labai skaudi ir labai aktuali, todėl žiūrėtinas.

O man problema. Ką žiūrėti, kad būtų įdomu ir man ir žmonai. Nes dabar, jeigu įdomu jai, tai man neįdomu, ir atvirkščiai. Todėl kitą filmą žiūrėjau naktį, kai visi užmigo.

