Tags

, ,


Mažoji užsiprašė telefono į mokyklą, nes mat visi turi, o ji viena ne. Tai atidavėm vyresnės dukros, nes jau ir taip gerą pusmetį naudojasi kitu. Pasiėmiau telefoną pravalyti, kad būtų daugiau vietos, pradėjau trinti sms žinutes ir nustebau. Mano dukra pasirodo jau nuo 14 metų vartoja alkoholį. Labiausiai mėgsta sidrą, degtinės nemėgsta. Ir tai daro su klasiokais, kuriems irgi po 14 metų. Degtinė su alyvuogėm, butelis trejų devynerių. Ir dar iš kur gauna įdomu pasidarė. Kažkas iš vyresnių nuperka, bet ir mano dukra yra alkoholio tiekėja, nes ji iš žmonos kavinės nugvelbia, tai sidrą, tai Martinio butelį. Dar ten daug žinučių ir apie seksą, bet tik tiek, kad stebina kaip paaugliai atvirai kalba tokiom temom, ta prasme ne “tarp mūsų mergaičių”, o sms`ai su vaikinais. Bet iš mano dukros pusės viskas normaliai kol kas šia tema.

Tai ką man dabar daryti? Žmonai tikrai nesakysiu, nes ji nėra adekvatyvi. Kelis variantus sugalvojau.

  1. Nieko nesakyti. Tėvai kai pamatė mane pirmą kartą girtą, tai nieko nesakė. Tiesa, man tada buvo jau 18 metų. Ir man kaip ir nieko blogo dėl to neatsitiko. Nežinau, jei būtų moralizavę, gal kaip tik priešiškas paauglystės veiksmas būtų buvęs.
  2. Pakalbėti vienu du su dukra. Čia kaip ir realiausias variantas, nors net nežinau ką sakyti. Pirma teks pasakyti, kad jos motinai nieko nesakysiu, nes žinau blogas neadekvačias pasekmes. O tai jau prasideda melas, o pradėti pokalbį tokia tema nuo melo labai negerai. Ir šiaip ką pasakyti, kad aš sužinojau, jog vartoji alkoholį ir jį gauni slapčia iš motinos? Ar pamoralizuoti, kaip visa tai blogai gali baigtis?
  3. Crazy variantas. Nueiti į jos mokyklą į jos klasę ir pravesti paskaitą apie alkoholizmo žalą. Kiek įmanoma patraukliau paaugliams. Na, tipo, jei vartosi alkoholį tai apie seksą gali pamiršti ir pan. Dukra liktų labai nustebinta, kodėl čia aš nei iš šio nei iš to sugalvojau jos klasei pravesti tokia tema paskaitą, gal susimąstytų. Man tai visai patinka ši mintis, nors labai tingiu tai daryti. Lengviau tiesiog pasikalbėti.

Na, va, su nieku iš man pažįstamų negaliu pasitarti, gal kas užklys į mano užrašus, paskaitys ir patars kaip man tėvui dabar elgtis. Ačiū.

