Tags

, , , , , , ,


Šį filmą man rekomendavo brolis vienuolis. Tiksliau ne tai, kad rekomendavo, o paklausė manęs:

-Ar tau sakė, kad esi labai panašus į Robert Downey Jr.?

-Į ką tokį?

-Na, kur filme “Iron Man” vaidina.

-Eee, nemačiau.

-Arba filme “The Judge”.

-Irgi nemačiau.

-Pažiūrėk, labai panašus.

Aišku, kad kino teatre jau buvau pražiopsojęs kai rodė, tai tik dabar kažkur radau normalesnės kokybės pažiūrėti.

Taigi filmas – Teisėjas / The Judge (2014):

The_Judge

Filmo pradžia nuobodoka. Super advokatas, dideliame mieste, praktiškai tyčiojasi iš oponentų. Kreivi santykiai su žmona. Viskas nuobodu iki kol grįžta į savo vaikystės miestą. Pradeda darytis įdomiau. Įtampti santykiai su tėvu. Švelniai pasakius – įtempti. Ir nors mano santykiai su tėvais įdealūs, bet buvo įdomu žiūrėti, o kaip gi visgi būna pasaulyje. Gal labiau suprasiu savo žmoną, kurios santykiai su tėvais dar labiau įtempti nei šiame filme. Ir nors žmonos labiau nesupratau, bet šiaip buvo įdomu žiūrėti.

Neužbaigtų vaikystės problemų sprendimas. Juk tikrai tėvai lemia mūsų gyvenimą kokį 90 procentų. Ypač daug lieka kompleksų iš vaikystės, problemų, skriaudų, žodžiu, dauguma psichologinių problemų kyla iš vaikystės. Kada jas užbaigti. Po dvidešimties metų kaip šiame filme? Jau laikas?

Kai kurie siužetai filme pradžioje pasirodė neišbaigti. Bet juk toks ir yra gyvenimas. Ne visi įvykiai ar santykiai nuveda kažkur konkrečiai. Nors jie ir įtakoja mūsų gyvenimą, bet nebūtinai tiesiogiai, nebūtinai pasekmės yra čia ir dabar.

Be vidinių dramų advokato, įdomios ir tėvo teisėjo dramos. Galima žiūrėti net ir kaip detektyvą.

Žodžiu, įtempta drama, kokybiškai pastatyta. Ir kai kuriuose kadruose tikrai aktorius panašus į mane. Bet tikrai ne visuose, ypač judesiai man nebūdingi, nors ką aš žinau, nematau savęs iš šono.

The_Judge (2) The_Judge (3) JUDGE, THE The_Judge (5) The_Judge (6) The_Judge (7) The_Judge (8) The_Judge (9) The_Judge (10) The_Judge (11) The_Judge (12) The_Judge -Leighton Meester as Carla Powell (2) The_Judge -Leighton Meester as Carla Powell The_Judge -Leighton Meester as Carla Powell

Įsidėjau ir gražių moterų aktorių iš filmo. Herojui, kaip ir man, jos patiko 🙂

Ir dar pačio aktoriaus kelios nuotraukos ne iš filmo:

Robert+Downey+Jr (2) Robert+Downey+Jr The Judge +Robert+Downey+Jr+Gala+Premiere+Arrivals

Jo, galiu nebekompleksuoti dėl savo išvaizdos. Esu panašus į Holivudinę žvaigždę 🙂 Ai, tik ne toks senas. Bent taip tikiuosi, kad neatrodau taip senai kaip Robert Downey.

Pagalvojau, ar man reikia grįžti į savo miestelį savo psichologinių problemų spręsti. Nežinau. O ką man spręsti. Su tėvais nėra ką spręsti, viskas ok. Nebent pats turiu išaugti iš vystyklų. Mano pirmoji meilė ištekėjo, gyvena irgi Vilniuje, nelabai kas manęs laukia mano miestelyje. Na, nebent vaikystės draugas. Šiaip galima sakyti, kad ir turiu su juo neišspręsta problemą. Bet ir kunigas sakė, kad čia jo problema o ne mano. Aš teisingai pasielgiau neskolindamas jam pinigų. Nori prarasti draugą, paskolink jam pinigų. Nežinau, nesu aš tuo visai užtikrintas. Dar pora merginu, kurios į mane buvo įsimylėjusios. Su viena (laimingai ištekėjo) iki šiol fainiai bendraujam, labai gražūs santykiai gavosi. Kita ištekėjo, nelabai žinau kaip ten, nelabai ir rūpi man. Dar viena buvo, kur lindo būčiuotis, bet aš nelabai norėjau, tai, tiesą sakant, ir dabar nelabai noriu 🙂 Ir viskas. Nėra man ko grįžti, niekas nelaukia manęs ten.

O filmas šiaip patiko.

