Tags

, , , , , ,


Su šitu filmu tai įvyko didžiausias pravalas. Antanas L. man jį rekomendavo jau labai seniai. Neprisimenu kokiu pavadinimu man jį rekomendavo, tačiau pas mane sąrašiuke jis buvo Страстной Четверг. Ir koks pravalas. Koks kalbos nežinojimas. Aš išverčiau Aistringas ketvirtadienis. Na, ir siužetas: du gyvenimo sužaloti žmonės susitinka ir vienas kitam padeda atrasti gyvenimo norą. Na, galvojau, tikrai bus aistringas filmas. Keista kaip čia Antanas L. tokius rekomenduoja. Todėl ilgai ir nežiūrėjau. Ir tik pažiūrėjęs supratau, koks aš tundra, kaip neteisingai išverčiau. Juk turi būti “Didysis Ketvirtadienis”. Kas iš kart keičia esmę. Iš kart įgaunama religinė potekstė, nors šiaip ji gali ir nebūti šiam filmui. Ir net kiek supratau korėjietiškai jis vadinasi Наше счастливое время / Our Happy Time, t.y. pavadinime kaip ir nelieka religinės potekstės. Gal ir gerai. Nors šiaip nežinau. Apskritai galiu konstatuoti tiek tiek, kad nebūtina būti krikščioniu, kad žiūrėti šį filmą. Taip krikščionis pamatys papildomai savų aspektų, bet šiaip filmas bedražmogiškas. Taigi filmas Didysis Ketvirtadienis / Urideul-ui haengbok-han shigan / Страстной Четверг / Maundy Thursday (2006):

Maundy_Thursday

Pietų Korėja. Man korėjietiški filmai vis dar egzotika, nors tikrai jau ne pirmą žiūriu ir tikrai pasitaikė neblogų.

Filmas iš dalies panašus į Mirtininkas eina / Dead Man Walking. Taip pat žmogus nuteistas mirti laukia baismės įvykdymo. Tik čia vienas kitoks apsektas, kad jam į pagalbą ateina ne vienuolė (iš principo beveik šventas žmogus), o kitas paprastas žmogus, kuris patyręs gyvenime skaudžių išgyvenimų, ypač su motina, bandė kelis kartus nusižudyti ir yra praradęs gyvenimo džiaugsmą.

Apie atleidimą, žmogiškumą, užuojautą, pagalbą, atgailą.

Šiaip pakankamai sunkus filmas, nors tikrai geras.

Maundy_Thursday (2) Maundy_Thursday (3) Maundy_Thursday (4)

Geras filmas. Rekomenduoju.

