Tags

, , ,


Šiuo metu visi eina iš proto dėl baravykų. Visas facebook’as pilnas baravykų nuotraukų. O aš taip mėgstu grybus. Bet dabar pas mane 100 procentinės žaliavalgystės laikotarpis, nes jau buvau po truputį po truputį pradėjęs didinti ne žaliavalgiško maisto valgymą ir tas iš kart pasijuto. Reikia vėl susigrąžinti gerą savijautą, t.y. jau susigražinau, bet kol kas ir noriu pasilikti prie jos. Taigi, kad ir kaip noriu, bet šiuo metu nelaužysiu šios taisyklės ir nesikepsiu baravykų. O taip skanu. O taip norisi.

Ir sužinau, kad baravykus galima valgyti žalius. Kad pievagrybiai valgomi žali jau seniai žinojau, dar iki žaliavalgystės, bet kad ir baravykai, to nežinojau. Pats prisirinkti neturiu kada, tai vieną vakarą taip užsimaniau, kad nuėjau į turgelį. Aš aišku – optimistas, jau sutemo, o aš turguje grybų ieškau. Ateinu, o ten močiūtė viena likus, susikrovus jau daiktus. Prieinu, ji mane pamato, sako:

-Tai ką baravykų nori?

-Noriu.

Ir taip gavau gražutėlių šviežutėlių baravykų:

baravykai

Na, tai kaip dabar žaliavalgiškai juos valgyt? Aišku, kad paprastai, imi kaip obuolius ir valgai. Galima ir taip, bet juk norisi kažkaip skaniau.

Taigi pasipjausčiau, šiek tiek druskytės pabarsčiau ant viršaus ir į orkaitę, kažkur vienai minutei. Tik kad sušiltų. Tikrai pašildyti skanesni. Bandžiau ir šaltus, ir pašildytus. Šilti tikrai skaniau. Ir kad dar skaniau valgyti būtų, prie jų pasidariau garnyrą. Pasipjausčiau pomidoriuką ir batatus. Batatus (saldžiąsias bulves) aišku, kad irgi žalius. Ant batatų išspaudžiau pusę citrinos, užbėriau šiek tiek pipiriukų ir druskos. Skanu. Nors tiesą sakant man prie baravykų jie nepatiko. Pomidoriukas super, o batatai su citrina nelabai. Kitą kartą geriau daugiau daržovių. Ir štai kas gavosi:

baravykai2

Skanumėlis. Baravykai netilpo į lėkštę. Buvo taip skanu, kad net persivalgiau ir po to buvo bloga. Va, gera pamoka. Viskam turi būti saikas. O šiaip tai tikrai skanu. Ir aišku, kad sveika.

Skanaus.

