Tags


Nueinam su žmona į polikliniką tam, kad prasitęsti pažymą dėl darbo. Ten kasmet ar tai kas du reikia atnaujinti. Pradžia kaip ir gerai, užeinam į spec. kabinetą, surašo kur dar reiks nueiti. Greitai, patogu. Einam į kasą, oho, iš kiekvieno po 10 eurų. Tai, va, ko žmona kartu su manimi eina, ji pinigų kaip visada neturi. Tenka man krapštyti iš “juodai dienai” rezervo, nes atlyginimas vėluoja. Virš 20 eurų man gaunasi, ne taip ir mažai.

Ok. Kol kas viskas gerai. Na, neskaitant 20 eurų, kurių gaila. Juk tų pažymų ne man reikia, o žmonai. Na, bet yra kaip yra. Užlipam rentgeno nuotraukos pasidaryti. Išsimušam talonėlius, naujos technologijos – kietai. Žmona eina pirma. Aš laukiu, netyčia galvą pakeliu į švieslentę, o, joma jo, mano numeris dega. Pasirodo, kad ne vienas rentgeno kabinetas ir man kitas kabinetas nei žmonos. Kol nueinu užgęsta mano ir užsidega kito žmogaus. Et, pražiopsojau, nes kitas žmogus jau užeina. Išsimušu sau naują. Išeina žmona, sako, kad reiks palaukti rezultatų, per tą laiką užsidega ir mano. Nufotografuoja. Sako, kad ir man reiks laukti, tik prie kito kabineto. Pora minučių ir man atiduoda. Žmonai ne. Prasideda. Nors ji laukia žymiai seniau. Žmona pradeda dėl to nervuotis, pradeda kelti triukšmą. Galų gale ir jai atiduoda.

Kraujo ėmimo kabinetas. Išmušu iš kart du talonėlius. Tik prisėdam laukti ir užsidega mano. Kažkodėl aš pasiėmiau pirmesnį. Užeinu. Užveržia, vena iššoka kažkaip rankos pakraštyje, o ne per vidurį, klausiu seselės ko čia taip, sako, taigi fain, labai gera vena, pritaikyta kraujo ėmimui. Išeinu. Žmona dar vis sėdi. Klausiu, ar jau? Nes ten gi vietų daug, bet būčiau pro duris matęs, kad buvo užėjus. Sako, kad dar ne. Sako, kad ją iš vis pamiršo. Kaip tai pamiršo? Na, sako, žiūrėk, mano numerį praleido. Ir rimtai, žiūriu į švieslentę, dega 143 ir 145, o 144 praleistas, būtent žmonos. Ne, nu negali būti. Pasimetę abu, sakau, gal reikia eiti paklausti, ar gal naują numerį išsimušti. Pagaliau užsidega pavėluotai ir žmonos. Atsipučiu. Praplaukėm.

Paskutinis kabinetas. Leidžiu žmoną pirma. Viskas, ok, pora minučių. Užeinau aš. Kol ten kažką pildo, užeina žmona, sako, jūs labai neriškiai uždėjot antspaudą su data, gal galit ryškesnį. Pažiūri, akurat, tuoj uždėsiu ryškų. Uždeda, ui, aukštyn kojom, va, prašom dar kartą, dabar gerai. Ok, sutvarko man, sudeda ten visus antspaudus. Grįžtam į mašiną. Atiduodu savo knygelę žmonai. Žmona žiūri į mano kažkokia nustebus. 2015.08.03. Na, taip, sakau, kas negerai, taigi šiandien tokia ir yra. Aha, sako, o man tai 07.03 uždėjo. Ne, nu negali būti, taigi koks 10 s skirtumas kai dėjo jai ir man. Tikrai būčiau matęs kada kažką koregavo antspaude. Bet rimtai, pas ją 07.03, o pas mane gražiai 08.03. Žmona jau visai nevilty duoda man, kad nueičiau geros datos. Nes juk aišku, kad jai vis tiek kažką ne taip padarys. Man ir įdomu, kaip 10 sekundžių tarpe man sėdiint šalia sugebėjo pakeisti datą. Grįžtu. Tas kabinetas viskas – užrakintas. Aš pasimetęs, užeinu šalia į tą pirmą kur buvau. Aha, pasirodo, kad ji tas datas ir dėliojo. O ne ta antra. Tik jos neryškios, bet teisingos, o antros ryškios, bet neteisingos. Na, bent aišku, kad jokios mistikos nėra. Viskas žemiška.

Dar žmona kažką pasakojo, kad jai ir EKG kabinete kažkas ne viskas gerai buvo. Man tai kaip visada – gerai.

Grįžtu, žmona vos neverkia. Sako, kad ji net kavinėse nieko nebeužsisako, nes žino, kad man būtinai atneš skaniai, o jai būtinai neskaniai, tai, dar gerai, jei tik neskaniai, dažnai tiesiog sugedusį maistą jai atneša. Bandau kažkaip guosti. Tiesa, ir pats nežinau kaip čia tokioje situacijoje paguosti.

Šiaip tai atsitiktinumai. Arba labiau požiūris į atsitiktinumus. Juk aš ir galiu sakyti, kad va pražiopsojau savo numerį rentgeno kabinete arba pas mane vena kažkokioje keistoje vietoje iššoka o ne per centrą. Ir matyti tame kažkokias tai bendras tendencijas. Aš kaip tik matau geras. Savo numerėlį pražiopsojau, bet už tai kitas suveikė taip greitai, kad net atsisėsti nespėjau. O iššokusi vena tikrai labai patogi imti kraujui, akivaizdžiai matosi kur durti.

Taip ir gyvenam 🙂

