Tags

, , , ,


Visai įdomiai gavosi su šiuo filmu. Pažiūrėjau “Zero Motivation”. Kažkaip nenudžiugino jis manęs visai savaitei, nors ir fainas. Atsidarau delfi.lt. Žiūriu, o kaip tik, straipsnis apie Pakalikus. Kaip tik gavosi, jog turiu laiko, kaip ir galėčiau nueiti. Vaikai buvo, jiems patiko, bet jiems visi vaikiški patinka. Šiaip man ir dauguma patinka. Bet kažkaip dar nebuvau užtikrintas, kad eičiau į Pakalikus, kažkaip nuotaika ne ta (va, va, čia pas mane tokia pati nuotaika kaip kad pas pakalikus šiaurėje).  Galvoju, paskaitysiu, ką rašo, ar verta eiti.

Atsidarau straipsnį, ne, nu savo akimis netikiu, Užkalnio recenzija. Ne apie maistą. Gal apie kukurūzus bus, kuriuos duoda kino teatruose? Nu, ne. Apie patį filmą. Skaitau, jau bus taip sudirbęs, kad net praeis noras ir man. Ir dar kartą nustembu. Pakalikai yra toks revoliucingas filmas, pirmas nuo Šreko laikų. Nu, nu. Užkalnis pop cornu apsirijo? Na, ok, vis tiek man filmukai patinka, nueisiu pažiūrėsiu bent jau kuo tą Užkalnį kažkas kažkaip sugebėjo sužavėti.

Taigi Pakalikai / Minions (2015):

pakalikai

Tik pažiūrėjęs filmą supratau, kodėl nebe pimpačkiukai, o pakalikai. Ir iš vis tik tada supratau, kad lietuvių kalboje tikrai yra toks žodis – pakalikai.

Šiaip tai tikrai, buvo viena vieta kai juokiausi garsiai. Nors aplink vaikučiai spiegė iš juoko praktiškai visą filmą.

Tai kodėl taip patiko Užkalniui? Todėl, kad apie Angliją. Ir dar ne šiaip apie Angliją, o pašiepiant, o tai ir yra mėgstamiausias Užkalnio užsiėmimas – šaipytis iš kitų. Nors filme ir draugiškai, bet manęs tai ypatingai nesužavėjo. Gal dėl to, kad man priminė, kad aš nors ir tikras lietuvis, bet Anglijoje nesu buvęs. Nors ir galėčiau nuskirsti. Bet visus pinigus atiduodu žmonai, kad ji galėtų užsiiminėti savo hobiu, o aš dar ir turiu ir arti pas ją, kad nesubankrutuotų tas viskas.

Gal filmas ir fainas. Gal tikrai pas mane vėl depresija, kad net komedijos nebejuokina ir nebedžiugina. Gal.

