Tags

, , , ,


Na, kad nesakytumėte, jog aš esu 100 procentų žaliavalgis, pasidalinsiu, kur šią vasarą valgiau skaniausius šaltibarščius. Ne, nu aišku, kad savi šaltibarščiai yra skaniausi. Bet kartais norisi pasilepinti, kad ir kiti už tave padarytų pavalgyti, o tau teliktų mėgautis skoniu ir aplinka.

Bijau prikarksėti, nes jau turiu tokią blogą savybę, jei jau man kas patinka, tai būtinai arba nutraukia gamybą, arba pakeičia receptūrą, arba dar blogiau užsidaro. Tikėkimės, kad taip neatsitiks, tikėkimės, kad po mano įrašo ten suplūs žmonės, kavinė suklestės ir kai aš atvažiuosiu, man padarys lygiai tokius pačius gerus šaltibarščius, kokius daro dabar. Nes kai išpindės, tai pradės skiesti, taupyti ir panašų š… malti, o kaip suprantat šaltibarščiai su maltu š… nelabai skanu, tiksliau visai neskanu.

Ai, trumpai, prie reikalo. Išvažiuojam iš Vilniaus, pravažiuojam Trakus link Aukštadvario. Ir likus kokiam kilometrui iki Auštadvario po kairei randam Navos smuklę. Štai ten ir yra skaniausi šaltibarščiai. Ai, ir dar bulviniai blynai su lašiša ir Tadziki padažu. Nors pirmą kartą blynai buvo šiek tiek rieboki, bet antrą kartą labai geri. Mano manymu neprideda miltų, o tai svarbiausia, kad bulviniai blynai būtų skanūs. O varškės agurkėlių padažas idealus bulviniams blynams.

Navos_smukle (1)

Savininko motociklas.Navos_smukle (2)

Užkalnis (negaliu nepaminėti jo) tikriausiai numirtų, jei tektų prie tokių stalų sėdėti.Navos_smukle (3) Navos_smukle (4) Navos_smukle (5) Navos_smukle (6) Navos_smukle (7)

Viduje interjeras nelabai koks, bet mes džiaukimės eksterjeru ir skaniu maistu.Navos_smukle (8) Navos_smukle (9) Navos_smukle (10) Navos_smukle (11)

Ir laipiojimo parkas kažkur netoli.Navos_smukle (12) Navos_smukle (13) Navos_smukle (14) Navos_smukle (15)

O čia kitas ežeriukas, visai šalia. Rojus, ane?Navos_smukle (16)

Skanaus. Ir kainos nesikandžioja.

