Tags

, , , , , ,


Seniai ką berašiau. Toks dabar laikotarpis, kad užgriuvo darbai. Ir pas mane, ir pas žmoną. Dirbu minimum po 12 val., kartais iki 2-3 val. nakties, o 7 ryto vėl į darbą. Oi, ne man tokie tempai. Taigi bent apie filmą parašysiu. Žiūrėjau jau gal prieš kokį mėnesį, tik dabar prie kompiuterio suradau laisvesnio laiko. Taigi trumpai. Filmas – Nužudyk mane švelniai / Killing Me Softly (2002):

Killing me softly (2002) killing-me-softly (4)

Toks šiek tiek nemažai erotinis. Va, fotkių tokių pikantiškų ir pridėsiu:

heather-graham@killing-me-sofly-01 heather-graham@killing-me-sofly-02 (1) heather-graham@killing-me-sofly-05 heather-graham@killing-me-sofly-06 heather-graham@killing-me-sofly-07 heather-graham@killing-me-sofly-08 heather-graham@killing-me-sofly-09 heather-graham@killing-me-sofly-13 heather-graham@killing-me-sofly-14 killing-me-softly (2) killing-me-softly (2) killing-me-softly (3) killing-me-softly (5) killing-me-softly (7) killing-me-softly (8) killing-me-softly (9) killing-me-softly (10) killing-me-softly killing-me-softly killing-me-softly-ubivay-me-nezhno-2002-romantichen-big-boss-cinema-onlayn-filmi-gleday-filmi

Aha, toks nemažai erotinis 🙂 Visada klausimas, ar sekso scenos filme pateisina filmo idėją. Žinot, šitam filme man atrodo, kad pateisina. Sakyčiau, kad net pamokantis filmas yra. Prie ko priveda aistra. Ėjau gatvėje, pamačiau gražų vyriškį (moterį), meilė (aistra), viską mečiau, po 15 min. į lovą, po poros dienų vestuvės. Aistra. Nepažįsti žmogaus, o bandai susieti visą savo gyvenimą. Tokia neapgalvota aistra prie nieko gero nepriveda, jokios geros ir laimingos pabaigos, o gali būti net ir pavojinga.

Ai, beje, čia trileris. O trileriai man patinka. Paslaptys, bandai suprasti kas ir kaip, laužai smegeninę ir aišku kaip visada netikėtai paaiškėja, kad viskas yra kitaip nei tu bandei sugalvoti. Tik man kažkaip viskas greitai baigėsi. Vystėsi viskas ok, viskas painu, įtari vieną, bet žinai, jog trileriuose nebūna taip, kad tą kuris įtari ir bus kaltas. Ir iš vis ar yra ką čia įtarinėti. Ir po to kažkaip staiga per pora minučių viskas paaiškėja. Kituose trileriuose kai paaiškėja, po to paaiškėja, kad dar nepaaiškėjo. Kelių lygių atskleidimas. Fainiau taip. Na, bet yra kaip yra. Čia kaip ir įtampa pasiekta. Atrodo, kad baisu. Kad tuoj tuoj bus dar baisiau ir blogai baigsis tai mergaitei. Ir eina link kulminacijos.

Žodžiu, nors ir erotinis, bet kaip ir sakiau, galima įžiūrėti ir teigiamą pamokamą dalyką – prieš ką nors darydamas – pagalvok. Aišku, lengva pasakyti, o, deja, elgiamės kitaip. Mes su žmona (būsima) irgi viską greitai padarėm.

Ai, o šiaip pati pabaiga tai man keista. Nors viskas ir paaiškėjo, bet man keista, kad taip baigėsi santykiai. Nors gal ir logiška, kad tokia aistra yra pavojinga ir dar kartą nertis į pavojus yra neprotinga. Nors aš jaučiu nerčiau dar kartą 🙂 Nors ne, man toks ekstremalus seksas nepatinka. Man patinka švelniai. Bet be to “Nužudyk”. Bet jiems abiems tiko, todėl kaip ir negaliu šio argumento naudoti. Jei man ir kitai patiktų “švelniai”, o po to būtų toks “nesusipratimas”. Hmz, kažin, ar po “švelniai” gali būti tokie “nesusipratimai”.

Taigi, visai rekomenduoju.

