Tags

, ,


Na, ok, kad Pieštukėlis jau priminė, jog nieko daugiau apart filmų aprašymų nerašau, tai parašysiu trumpą apie gyvenimą.

Kad jau Pieštukėlis, tai tada ir IKEA 🙂

Kaip visada žmonai reikia tai šio tai ano. Ir aišku pigiai. Nes aš tiek neuždirbu, kad ji galėtų dirbti prabangiai. Ok, ateinam į IKEA. Išsirenkam spintą. Žmona sako, kad jai reikia joje lentynų. Prisimenu, kad kažkada Ikėjoj pirkom fainą spintą, ten ją galima buvo dalimis susikomplektuoti. Taigi, man tereiktų iš tos spintos tik lentynas paimti, o į šią kaip nors įdėčiau pats. Bandom ieškoti, bet nepamenu net kuriam aukšte ją buvom radę. O. Šitiek konsultantų sėdi, savaitgalis, žmonių mažai, nuobodžiauja. Pasigaunu panelę. Aiškinu padėtį. Man reikia lentynos 79 cm ant maždaug 50 cm. Ne, tokių nėra, per kompą rasti negalima. Aišku. Moteris. Ir ko aš noriu, kad moteris mokėtų su kompais. Pats pabandau, ei, kažkaip nesupratau kaip ten paiešką daryti, susirasiu kokį bičą.

Pereinu per visą IKEA, kol randu mano manymu protingai atrodantį bičą prie kompiuterio. Pradedu jam aiškinti savo reikalą. Jis irgi pradeda buksuoti. Ar žinau kokią spintą pirkau? Koks jos pavadinimas? Aš aišku, nepamenu. Jis sako, ok, bandys ieškoti, bet aišku jei būtų pavadinimas tada lengvai būtų. Gal PAX? Ne, nes PAX pakankamai brangios, aš kažkokią pigiau pirkau.

Mūsų pokalbį nugirsta panelė, šalia prie kito kompiuterio. Kokių išmatavimų sakėt jums reikia? 79*50. Ai, ne, žinot tokių neturim, va, žiūrėkit, kokių turim. Pateikia visą sąrašą. 75 cm, bet ta per maža, o kita 100 cm, tai nebent pjauti.

Vat taip pralaužė mano seksistines pažiūras 🙂

