Tags

, , , , , ,


Na, pažiūrėjau keletą filmų ne iš Antano L. sąrašiuko, o dabar vėl grįžtu prie jo. Filmas Bella (2006):

bella-2006

Aš šio filmo rekomendacijas girdėjau ne tik iš Antano L. Gal dėl to ir vengiau jį žiūrėti. Ir dar girdėjau, kad šis filmas labai rekomenduojamas pažiūrėti toms moterims (ir vyrams), kurie galvoja apie abortą. O gal dėl to vengiau žiūrėti. Gal galvojau, kad bus baisus, nes abortas baisus dalykas yra. Arba galvojau, kad bus labai pamokamas, tipo, nedarykite taip, taip negerai. Na, aš ir taip žinau, kad negerai, tai kaip ir galvojau, o ko čia žiūrėti, jei aš ir taip žinau. Ko čia kartotis.

Bet nusibodo žiūrėti vidutinius ir niekam tikusius filmus, pasitaikė proga ir pažiūrėjau šį – geresnį.

Na, iš kart pasakysiu, kad mano baimės pasirodė bereikalingos. Nebuvo filmas nei baisus, nei akivaizdžiai pamokamas. Pamokymas pateiktas per veiksmą, todėl nėra toks didaktiškai mokykliškai nuobodus.

Filmo pradžia tai iš vis klasiška. Na, aš turiu galvoje, pastatymo kokybę, juk ne multimilijoninis biudžetas filmo. Bet ta pradinė scena su šokančiais batais gražiai padaryta. Tiesa, vėliau keliose vietosi jautėsi, jog operatorius ir režisierius ieškojo gražaus vaizdo, jį lyg rado, bet šiaip man patinka kai filme negalvoji apie operatoriaus darbą, apie jį gali pagalvoti po filmo, o ne filmo metu. Viskas turi atrodyti taip naturaliai lyg tu pats ir stebėtum įvykius (net ir su didžiausiais skraidymais).

Dabar kai galvoju po filmo, tai tikrai liuksiškas filmas. Bet prisipažinsiu, kad man žiūrėti jį buvo nuobodoka. O gal aš tokios blogos nuotaikos buvau.

bella (2) bella (3) bella-(2006)-large-picture bella bella_movie

Žodžiu, filmas geras, rekomenduoju ir aš. Nors kaip ir rašiau man liūdnokai žiūrėjosi. Gal lietus už lango, gal šiaip nuotaika nekokia. Bet kokiu atveju, žiūrėkite ir mylėkite vaikučius.

