Tags

, , , , , , , ,


Tęsiu keistų filmų seriją. Žymus režisierius – Bernardo Bertolucci. Vaidina garsenybė  – Marlon Brando. Ir filmas – Paskutinis tango Paryžiuje / Last Tango in Paris / Ultimo tango a Parigi (1972):

last-tango-in-paris (2)

Rež.: Bernardo Bertolucci
Vaidina: Marlon Brando, Maria Schneider, Maria Michi ir kt.

Filmas toks senas, kad net treilerio jam normalaus nėra. Nors gal tik aš neradau, nes šiaip nelabai ir ieškojau, ką pirmą pateikė googlas, tą ir įdėjau. Nors nevisai pirmą, pažiūrėjau, antrą, trečią, tai ten iš foto sudaryti treileriai, kas man nelabai patinka. Taigi šis treileris – labiau ištraukos, nei treileris. Bet, ai, koks skirtumas. Nelabai man patiko šis filmas, tai galiu bet ką ir pateikti. Svarbu į temą.

Iš kart atsakau į klausimą. O kodėl aš savo įrašuose pateikiu tokius filmus, kurie man nepatiko. Na, aš traktuoju taip. Režisierius įžymus. Aktorė įžymi. Tai čia aš nesupratau apie ką šis filmas, ką juo norima pasakyti, kokia jo mintis, kokia misija. Gal užsuks koks žmogelis, kuriam šis filmas patiko, ar bent suprato apie ką jis ir paaiškins man, tundrai. Būsiu dėkingas.

Gal ir yra kokia mintis, bet per sekso scenas nelabai aš ką sugebėjau pamatyti. Va, pateikiu fotkes.

Last_Tango_in_Paris (2) Last_Tango_in_Paris Last_Tango_in_Paris Last_Tango_in_Paris_2014_08_04_10h58m06s58 last-tango08 last-tango-in-paris last-tango-in-paris-1972-001-jeanne-and-paul-in-mirror

Juodą depresiją keliantis filmas. Tiek muzika, tiek spalvos, tiek scenarijus. Gal norėta parodyti koks šudinas yra mūsų gyvenimas. Gal. Gal aš šiandien ne tos nuotaikos, kad galvočiau jog gyvenimas yra šudinas. Man jis yra gražus. Sunkus, bet gražus. O gal tokių filmų misija parodyti, kad va, kai kas taip šudinai gyvena, o tu dulke džiaukis, kad gyveni žymiai geriau. Nors abejoju. Man tai atrodo, kad tokių filmų tikslas sukelti mums depresiją, liūdesį, kad mes prarastume tikėjimą ir viltį. O čia gerai tinka pratęsti – prarastume ir meilę.

Taigi rekomenduoju visiems pažiūrėti ir man paaiškinti, kad mano nesimpatija šiam filmui yra neteisinga.

O šiaip tai nerekomenduoju.

