Tags

, , ,


Ok. Tęsiu neypatingai gerų filmų seriją. Ir šį kartą su ypatingai niekam tikusiu filmu. Tokiu gražiu pavadinimu Miegančioji gražuolė / Sleeping Beauty (2011). Neradau nei vienos tinkamos nuotraukos, kad įdėti į įrašą. Na, ok, bent filmo anonsą įdėsiu (nors kažin ar verta):

Visos nuotraukos tokios neerotiškos, o juk kas skaitot mano dienoraštį žinot, kad aš erotikai nesu abejingas. Ir nors šis filmas priskiriamas erotinių filmų serijai, bet aš jam jo net nepriskiriu. Net nežinau kokiam stiliui priskirti. O sugalvojau – Art. Na, tipo suprask kaip nori. Atseit, menas ir ne visi meną supranta. Tame tarpe ir aš nesuprantu.

Atsimenu, kad kai tik pastatė filmą, man pasirodė labai intriguojantis. Studentė, neturinti pinigų (nors šiaip dirba net per 3 darbus – tyrimai klinikoje, kopijavimo firmoje, bare, ai, ir dar ketvirtas pajamų šaltinis – prostitucija) nusisamdo į keistą darbą. Pradžioje pusnuogė aptarnauja kaip padavėja nukaršusius senius, o vėliau, atseit ją paaukština, t.y. prigirdo ją kažkokiais spec. narkotikais ir su ja miegančia vyrai kažką išdarinėja. Tik taisyklė viena – į vaginą kišti negalima. Jai galų gale pasidaro įdomu, ji nori sužinoti, o kas gi ten vyksta su ja naktimis, nusiperka video kamerą, pasistato. Va, dėl šio momento ir buvo įdomu, visą filmą laukiau. Na, ir ką gi mes sužinome. Ogi, nieko.

Filmas išliaupsintas kritikų, visokių pagyrų ir iš įžymių žmonių, tobuli reklaminiai šūkiai, žodžiu, turėtų būti superinis intriguojantis ar bent jau erotinis filmas. Bet be ryšio. Taip ir nesupratau ko aš jį žiūrėjau. Bandžiau skaityti ir kitų atsiliepimus. Žmonės bando įžiūrėti kažkokią prasmę, kažkokią alegoriją, bet man taip matosi, kad tik bando, nes nelabai pavyksta. Bando suprasti, pateisinti. Juk kažkas darė filmą, turėjo juk turėti kokią nors idėją. Gal ir turėjo, bet mano manymu visiškai nepavyko jos parodyti. Nebent noras parodyti kaip viskas yra šlykštu. Koks gyvenimas yra šlykštus. Viskas. Absoliučiai viskas. Jokios vilties. Jokios prošvaistės. Net grožio jokio. Net gražų moters kūną sugebėjo nufilmuoti kažkaip nepatraukliai. Ir kaip dar tie filmo kūrėjai neišsižudė po tokių minčių? Klinikiniai tyrimai iki apsivėmimo. Bjaurus darbas bare ir net ofise. Vyrai meta monetą, kuris iš jų su ja užsiims seksu. Alkoholikas draugas. Nukaršę viltį praradę seniai, laižantys miegančią. Fuuuu.

Baigiu rašyti, nes fuuu, bloga pasidarė.

