Tags

, , ,


Po tiek rimtų filmų užsimaniau pažiūrėti ko nors lengvesnio, bet vis tiek verto dėmesio. Ir čia kaip tik pratesiant švedų temą pasitaikė švedų filmas (prisiminiau, kad Bernadeta rekomendavo knygą, o aš pasirinkau lengvesnį variantą – filmą): Šimtametis kuris išlipo pro langą ir dingo / Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann / The 100-Year-Old Man Who Climbed Out the Window and Disappeared (2013):

The-100-Year-Old-Man-Who-Climbed-Out-The-Window-And-Disappeared (2)

Sakyčiau, kad čia juodo humoro filmas. Aš gal valandą žiūrėjau ir nesijuokiau. Bet nenutraukiau žiūrėjimo, nes filmas iš karto kažkuo patraukė. Tas senukas Allan Karlsson toks simpatiškas, tokia ramybė iš jo dvelkia. O kai prasidėjo jo prisiminimai apie praeitį tai net neįtikėtina, kad tai tas pats senukas. Susitikimai su generolu Franko, atominės bombos kūrimas, Stalinas, šnipai, Reiganas ir net Gorbačiovas. Tiesa, ir ta diena kai jis iš globos namų per savo šimtąjį gimtadienį pabėgo išlipdamas pro langą – pilna nuotykių ir netikėtų atsitiktinumų.

Tokia įtraukianti muzika. Matyt ji ir laikė mane, kad nemesčiau filmo žiūrėjimo. O kai Karlsson sutiko Staliną, tada supratau, kad čia juodoji komedija ir nuo to laiko pasidarė juokinga. Gal pradžioje išgerkim degtinės? Po to šokiai “kazačiok”. Ir t.t. Taigi valanda žiūrėjimo be juoko, kol susipratau apie ką čia filmas, o tada dar 45 minutės linksmo malonaus žiūrėjimo.

The-100-Year-Old-Man-Who-Climbed-Out-The-Window-And-Disappeared (3) The-100-Year-Old-Man-Who-Climbed-Out-The-Window-And-Disappeared (4) 100-year-old-man review The-100-Year-Old-Man-Who-Climbed-Out-The-Window-And-Disappeared (6) The-100-Year-Old-Man-Who-Climbed-Out-The-Window-And-Disappeared (7) The-100-Year-Old-Man-Who-Climbed-Out-The-Window-And-Disappeared (8) The-100-Year-Old-Man-Who-Climbed-Out-The-Window-And-Disappeared The-100-Year-Old-Man-Who-Climbed-Out-the-Window-and-Disappeared-Contest-Featured-1900x560-1412870410

Ar filmas turi kokį moralą? Gal. Aš nelabai gilinausi. Man tiesiog linksmas filmas. Gal kada pagalvosiu ir apie moralą, o dabar praskaidrino gyvenimą porai valandų. Linksmo žiūrėjimo.

