Tags

, , , , , , ,


Šiaip tai esu trumpametražių filmų fanas. Taip kad ir šis Antano L. rekomenduotas filmukas man iš kart patiko. Komendanto valanda / Curfew (2012):

Curfew-Poster-FullSize

Man visada atrodė, kad trumpametražis filmas yra pats tas. Turi idėja. Va, per 20 min. parodei, ką nori ir viskas. Man dažnai atrodo, kad žmonės turi idėją tik 20 minučių, o toliau prifilmuoja bile ką, kad tik gautusi kokį 1,5 val., atseit pilnametražis filmas.

Vyrukas pačiame gyvenimo dugne, guli vonioje persipjovęs venas. Netikėtai paskambina sesuo, su kuria seniai nebebendrauja, su prašymu kelias valandas pabūti su devynmete dukra. Man tai patinka kaip jis sako Ok. Ramiai taip. Guli su perpjautom venom. Ar gali prižiūrėti? Ok. 🙂 Labai realistiškai. Man jei būtų depresija, tai irgi taip pat bendraučiau. Ir mergaitė perkeičia jo gyvenimą. Gražu. Kaip mums reikalinga žmoniška šiluma, paprastas bendravimas. Lyg ir nieko ypatingo. Paprastas prašymas pagalbos, žmoniškas, gal tai geriausia savižudybių prevencija. Juk gyvenimas gražus.

Pažiūrėkit, tik 20 min. 🙂 Lyg net dar trumpiau, tik 19 min.:) Bet parodo viską ką norėjo.

