Tags

, , , , , , , ,


Dar vienas filmas iš Antano L. kolekcijos.  Moteris Berlyne / The Downfall of Berlin: Anonyma / A Woman in Berlin / Anonyma – Eine Frau in Berlin (2008):

anonyma_poster_big

Filmas pastatytas pagal mano jau skaitytą knygą Anonimė “Moteris Berlyne”, todėl man nebuvo netikėtas. Parodytas karo žiaurumas. Gal net šiek tiek kitu aspektu nei knyga. Gaunasi, kad vienas kitą papildo. Rusų kareivių barbariškumas. Vokiečių beviltiškumas. Tiek moterų, tiek vyrų. Knygoje ne taip atkreipiau dėmesį į vyrų beviltiškumą. Filme į tai atkreipiau dėmesį. Jooo, siaubekas. O kaip aš elgčiausi tokiu atveju? Grįžtu namo, o čia arba tavo žmona šimtus kartų išprievartauta, arba sutiko savo noru būti dulkinama, kad tik išgyventų ir kad bent šiurkščiai neprievartautų. Siaubekas.

Visą filmą mano žmona tik ir kartojo: kaip nekenčiu tų ruskių. Man net baisu dėl to pasidarė.

Žodžiu, žiūrėti visiems, kurie dabar trokšta karo. Čia ypač ruskiai, kurie neturi ką veikt, patys tingi dirbti, tai užpuolė Ukrainą, kad pagyventi kito geru. Oi, ruskiai ruskiai. Bus jums kaip tam Hitleriui, atsikels vieną dieną ukrainiečiai ir kaip tvos atgal į rusišką mordą, kad maža nepasirodys. Pastatykit save į vokiečių vietą ir pažiūrėkit, o kas gi gali būti, jei jūs pralaimėsite. O niekšai visada pralaimi, anksčiau ar vėliau. Tikitės, kad ukrainiečiai yra europiečiai ir taip nesielgs? Oi, nežinau, nežinau. Nerizikuočiau jūsų vietoje.

Žiūrėkite realų siaubo filmą.

