Tags

, , ,


Tikriausiai pirmu 2015 metų įrašu turėčiau pasveikinti visus su Naujais Metais. Na, ok, sveikinu 🙂 Nelabai moku aš tokiais dalykais užsiimti, todėl geriau prie reikalo.

Žmona mėgsta filmus apie katastrofas, pažiūrėjom kelis, bet man tai nesukėlė ypatingo susidomėjimo. Net Pompeii (2014) nesužavėjo, tai apie juos ir tyliu. Nors jei kas žinote geresnių filmų apie katastrofas, būčiau dėkingas, pradžiuginčiau žmoną.

Trileriai yra filmai, kur daug maž sutinka mano ir žmonos nuomonė, t.y. abudu daug maž mėgstam juos. Nors trileriai irgi yra skirtingi. Būna psichologiniai, būna detektyviniai, veiksmo, ar dar kokie nors. Man labiausiai patinka psichologiniai.

Žodžiu, per ilga įžanga. Pažiūrėjom trilerį Puikus šeimininkas / The Perfect Host (2010, JAV):

the-perfect-host (2)

Čia duodu nuorodą į treilerį, bet aš geriau jo nežiūrėčiau, nes man atrodo, kad jis per daug atskleidžia. Nors pabaigos neatskleidžia, bet pirmą netikėtumą atskleidžia.

O net savo puslapį šis filmas turi: http://www.perfecthostmovie.com/.

Trumpai parašysiu įžangą. Aš siūlyčiau ir jos neskaityti, nes ji atskleidžia pirmą netikėtumą, bet kadangi visi rašo, tai aš daugiau nei kiti neatskleisiu. Bet vis tiek siūlyčiau šios pastraipos neskaityti iki žiūrėjimo. John ką tik apiplėšė banką, jam sužeista koja, jo ieško policija. John ieško, kur galėtų pasislėpti. Paskambina į vienas duris, bando apsimesti Jehovos liudytoju, paskambina į kitas duris, bando apsimesti į Australiją išvykusios dukros draugu. Warwick Wilson iš pradžių nenori priimti pas save nepažįstamojo, tačiau jis yra geras žmogus, todėl negali atsakyti, jis pakviečia John’ą užeiti, pavaišina vynu, kviečia vakarienei ir t.t. Warwick yra “idealus šeimininkas”, tokio paslaugaus ir gero sutikimo John nesitikėjo. Ruošia vakarienę, namai tvarkingi, pats su baltais baltiniais ir kaklaraiščiu laukia svečių. Jis kviečia prisijungti ir banko plėšiką prie vakarienės stalo. Tačiau žinios transliuoja plėšiko nuotrauką, slėptis nebegali, reikia kažko imtis. Toliau nerašysiu.

Kaip ir priklauso trileriui viskas yra ne taip kaip galvoji iš pat pradžių. Gal dėl to pirmas apsivertimas nebuvo netikėtas. Antras nustebino. O trečias dar labiau. Ketvirtas jau nebebuvo toks įspūdingas. Tik kad filmo didžiąją dalį užimė laikas tarp pirmo ir antro apsivertimo. Ir tai priminė siaubo filmą, nors jautėsi, kad čia kažkas ne taip. Juk čia ne siaubo filmas, o trileris.

Taigi nors ir ne pats geriausias trileris, bet vertas paminėti mano žiūrėtų filmų sąraše už originalią idėją. Jei ne ta aliuzija į siaubo filmą, tai tikrai būtų net neblogas filmas. O aš kadangi siaubo filmų nemėgstu, tai man net panašumai į juos nepatinka. Įdomu, kad klasifikuojamas ne tik kaip trileris, bet ir kaip juodoji komedija. Na, gal.

the-perfect-host (3) the-perfect-host the-perfect-host the-perfect-host-David_Hyde_Pierce the-perfect-host-movie

Ai, gal visai ir patiko. Vis tiek įdomi idėja šio trilerio, netikėta. Visai neblogai David Hyde Pierce suvaidino šeimininką, o Clayne Crawford visai neblogai – banko plėšiką. Toks savotiškas trileris, bet gal dėl to ir paminėjau, kad netikėtumų buvo.

