Tags

,


Na, kaip žinia aš žaliavalgis, svoris pas mane nukrito kiek ten, kažkur 20 kg, senokai bežiūrėjau kiek. Aš dar vieno dalyko bijojau, kad svoris kris kris ir paliksiu toks plonas kaip liepa, svyruonėlis, t.y. kiek mačiau žaliavalgių, tai jie tokie ir yra. Na, moterims, tai kaip ir nieko, gražu, bet vyras svyruonėlis man kažkap nelabai. Nors dėl sveikatos geriau būsiu svyruonėlis. Bet. Ieškodamas receptų, užtikau pora video rusiškų.

Na, receptai to Aleksejaus Martynovo nelabai visi vykę. Nors mišrainės idėja man labai patiko, gal šiek tiek pasikoreguosiu pagal save ir pasidarysiu. Jo idėjų propogavimo būdas irgi šiek tiek keistokas. Bet kas svarbiausia šiuose video. Pažiūrėkite kaip gali atrodyti žaliavalgis vyras. Va, taip ir aš norėčiau atrodyti, tiesa, neturiu tiek laiko (valios) sportui, neturiu tokių genų, bet pasirodo, kad žaliavalgiai vyrai neturi būti peršviečiami, o gali atrodyti kaip ohoho kokie vyrai.

Beje, antrame video galima pamatyti fotkes kaip jis atrodė iki žaliavalgystės. Jooooo. Diena ir naktis.

Čia motyvacinis video man, nes taip kartais norisi prisiėsti kokio nesveiko maisto. Bet juk žinau kuo tai baigsis – bloga savijauta, bloga sveikata. Todėl vis tiek tenka save motyvuoti užsiimti žaliavalgyste. Dėl šviesaus rytojaus 🙂 Ai, ir šiandienos 🙂

