Tags

, , , , ,


Na, jei išgyvenau žaliavalgiaudamas Kūčias, tai tikiuosi išgyventi ir visą žiemą. Prisiėdžiau kaip ir visada. Tik šį kartą viskas žaliavalgiška buvo, todėl vakare atsigulus pažiūrėti TV, jau po poros valandų atkreipiau dėmesį, kad viskas ok, viskas jau suvirškinta, nebesu persivalgęs. Mat kaip. Net žmona pasakė, kad jai šiais metais patiko Kūčių stalas. Tiesa, didžiausią pasisekimą turėjo žaliavalgiška baltoji mišrainė. Kažkas nerealaus 🙂

Keletas fotkių:

Zaliavalgiska baltoji misraine

Baltoji žaliavalgiška mišrainė. Su šaldytais žirneliais ir česnakiniu žaliavalgišku majonezu. Aš garstyčių miltelių nepagailėjau, tai man labiau ne česnakų, o garstyčių skonio gavosi. Tiesiog, žiauriai skanu.Zaliavalgiska tuno skonio misraine

Tuno skonio burokėlių salotos su Viktoro Kulvinsko sūriu. Gal ir tuno, ką aš žinau. Man tai nelabai. Kažkaip nemoku dar taip apdoroti žalių burokėlių, kad man patiktų. Tiesa, kavinėje RawRaw valgiau ir ten skanu buvo, vadinasi, kažkaip ne taip dar aš darau.Zaliavalgiskas aguonu pienas

Kaip gi Kūčios be narkotikų 🙂 Žaliavalgiškas aguonų pienas.Zaliavalgiski burokeliu ravioli

Žaliavalgiškas burokėlių ravioli su Viktoro Kulvinsko sūriu. Vėl ta pati bėda – nemoku marinuoti burokėlių, man jie per aštrūs gavosi, o ne minkšti ir skanūs. Gal citrinos per daug.Zaliavalgiski grybukai su graikisku riesutu idaru

Pašildyti iki 42 laipsnių graikiškais riešutais įdaryti pievagrybiai. Ech, ir vėl per daug kalendros įdėjau. Na, nemėgstu gi aš jos, tai kodėl visada per daug įdedu, juk puikiai žinau, kad man jos labai mažai reik. Gal kitą kartą prisiminsiu. Šiek tiek kalendros tai skanu, bet man patinka tikrai mažiau nei recepte nurodyta.Zaliavalgiski kuciukai

Nepatikėsite, net Kūčiukai žaliavalgiški buvo. Vaikai pjaustė tešlą, tai nepadarė normalios Kūčiukų formos, kažkokius pailgus, bet skonis tai geras.Zaliavalgiski sausainiai

Kelių rūšių žaliavalgiški sausainiai – šokoladiniai, kokosiniai, sezamo – kakaviniai. Jep, mes, žaliavalgiai, valgom šokoladą. Tiesa, žaliavalgišką ir be pieno. Neypatingai gera fotkė gavosi, vis patingiu priduoti maistui prekinę išvaizdą, bet skonis tai geras. Kokosiniams pamiršau palikti kokoso papuošimui, tai viršus nei papuoštas, nei ką gavosi. Vaikai irgi darė formą.

Knyga.-Gražina-Gum.-Žalias-maistas.-Žiemos-švenčių-receptai

Ir visi šie receptai paimti iš naujos Gražina Gum knygos “Žalias maistas. Žiemos švenčių receptai”. Beveik visi, sausainius sezamo  – kakavinius pats išgalvojau.

Vat kuo man Gražina Gum patinka – pažiūri į jos fotkę, jooo, gal ir neblogas daiktas ta žaliavalgystė, jei taip atrodai. Oi, dar rusišką video žiūrėjau, ten vyras žaliavalgis. Na, surasiu ir jo fotkę, įsidėsiu pas save motyvacijai 🙂

