Tags

, , , , , , , , ,


Na, ir paskutinis filmas, kurį pažiūrėjau šiom dienom. Taip ilgai nieko buvau nežiūrėjęs, bet tikriausiai nelabai koks filmas “Egzodas. Dievai ir karaliai” sukėlė paskutines jėgas ir pažiūrėjau iš kart net du gerus filmus. Apie “Knygų vagilė” jau rašiau, o dabar dar vienas labai geras filmas Atpildas / The Railway Man (2013).

The-Railway-Man

Aš tai versčiau ne “Atpildas”, o kaip nors “Geležinkelininkas” arba “Geležinkelių mylėtojas”, o geriausia “Geležinkelio žmogus”. Juk režisieriai ne veltui pavadino “Geležinkelio žmogus”, o ne “Atpildas”. Aš manau, kad taip tyčia norėjo šiek tiek nukreipti nuo pagrindinės filmo minties – atpildo, t.y. gyveno paprastas žmogelis, kuriam tiesiog labai patiko geležinkeliai, traukiniai ir visa kas su tuo susiję. Geležinkeliai buvo Lomax’o aistra. Tačiau pasauliniai blogiukai įtraukė jį į karą, sužalojo jo psichiką, paniekino jo žmoniškumą. Ir taip paprastas žmogelis turi spręsti dideles žmogaus atleidimo ar keršto problemas.

Vaidina: Colin Firth – Eric’ą Lomax’ą, o mano mėgstama aktorė Nicole Kidman – Patricia Wallace. Taigi gyveno sau Loraksas laimingai, žavėjosi traukiniais, tačiau prasidėjo karas, atlikdamas pareigą Tėvynei tarnavo Singapūre ryšininku, tačiau jų grupė neatlaikė japonų spaudimo ir nutarė pasiduoti. Japonai už tai, kad jie pasidavė, juos labai niekino, sakė, kad tikras japonas niekada nepasiduoda, geriau nusižudo. Juos išsiunčia į ypač žiaurias geležinkelio statybas. Kad susiteikti viltį britai susimontuoja veikiantį radijo imtuvą. Japonai dėl to užsiunta ir pradeda ypač žiaurius, sadistinius kankinimus.

Dabartis. Loraksas daugelį metų gyvena užsidaręs, kovoja su praeities šmėklomis. Vieną dieną į jo gyvenimą ateina Patricija, jis įsimyli, veda ir galėtų laimingai gyventi, jei ne tie košmarai. Patricija nori padėti Loraksui. Sužinojus, kad vyro kankintojas gyvas ir net veda ekskursijas į tas pačias kankinimo vietas, įtikina mylimą vyrą vykti susitikti su savo demonu akis į akį.

Ar Loraksas atleis savo sadistiniam kankintojui, kuris sužalojo visą jo gyvenimą? Ar nugalės keršto troškimas?

Labai įdomus filmas apie žmoniškumą, kerštą, atleidimą. Filmas paremtas tikru atsitikimu, kuriant filmą dar gyvi buvo pagrindiniai veikėjai.

The-Railway-Man (2) The-Railway-Man (3) The-Railway-Man (4) The-Railway-Man (5) The-Railway-Man (6) The-Railway-Man (7) The-Railway-Man (8) The-Railway-Man (9) The-Railway-Man (10) The-Railway-Man (11) The-Railway-Man (12) THE RAILWAY MAN The-Railway-Man (14) The-Railway-Man (15) The-Railway-Man (16) The-Railway-Man (17) The-Railway-Man (18)

Nicole-Kidman-and-Colin-Firth-in-The-Railway-Man

Neįtikėtina, kokią įtaką daro žmonėms meilė. Pavydžiu Loraksui, kad susirado tokią gerą žmoną kaip Patricija.

Žodžiu, dar vienas rekomenduojamas žiūrėti filmas.

