Tags

, ,


Na, lyg ir pradedu atsigauti. Joma jo, lyg ir pripratęs jau, lyg ir skūrą užsiauginęs, lyg ir praktikuoju antrąją religiją Dzin Budizmą, bet ne, vis tiek trenkia per mano savijautą tos nesąmonės.

Grįžau iš Baltarusijos. Dabar suprantu, kodėl visos diktatūros neišleidžia savo žmonių pažiūrėti laisvo pasaulio. Jei gyveni nelaisvas, tai taip ir atrodo, kad čia normalu, kad čia viskas ok, kad visi taip gyvena ir kitaip nebūna. Taip ir aš. Išvažiavau, gera, darai ką nori, kada nori, jokių nesąmonių. Grįžau. Gal dėl to nebeatsparus pasidariau, kad atsipučiau. O gal naujovė. Penktadienis. Man iš pat ryto į darbą, bet žmona kaip visada suplanavus kažką neralaus, žodžiu, užsiprašė, kad ją nuvežčiau nuo darbo iki vienos vietos. Na, primečiau, kad tiek to, po Baltarusijos grįžom vėlai, tai kaip ir galiu šiek tiek pavėluoti.

Nuvažiuoju, paaiškėja, kad dar kažkur reiks užsukti. Na, nesistebiu, tokie mano žmonos planai. Aišku, kad aš vėluosiu daugiau nei planavau, bet tiek to. Vežu, žmona pastoviai rėkia, kad ją kažkas pavedė ir dabar taip gaunas. Na, aš pripratęs, tai ramiai vairuoju. Atvažiuojam. Aš jau nusiteikęs, kad bus su tais barnis, tai kaip ir nieko naujo. Pripratęs. Ir čia pritrenkia. Naujovė. Ne tik barnis, bet tyčiojimasis. Siaubas. Tiesiog tyčiojamasi iš žmogaus. Nemoku aprašyti, bet ten buvo pasityčiojimas iš žmogiško orumo. Žmonės buvo ne aprėkti, o buvo tyčiojamasi iš jų. Ir aš su tokiu žmogumi gyvenu. Siaubas. Ne, ne siaubas, o šlykštu. Ir nieko nesiimu. Nestabdau, net, sakyčiau, toleruoju. T.y. kaip ir skatinu. Va, dėl tokių kaip aš ir atsiranda fašizmas, komunizmas, putinizmas. Šlykštu. Šlykštus.

Depresija.

Vakar pradėjau atsigauti. Laikas gydo. Na, ką gyvenimas vėl tęsiasi. Vėl gražus. Ai, galiu tik melsti Dievą, kad padėtų žmonai. O ką, sakyčiau, labai daug darau. Beje, vakar iš vis pradėjau dėl žmonos melstis, kad ji su tėvais susitaikytų. Išprotėjau, matyt.

Prireikė 5 dienų, kad atsigaučiau nuo streso. Oho. Na, ir laikotarpiai pas mane.

O. Anekdotas. Net sakyčiau į temą.

Kas atsitiktų, jei 5 emo (jo, tie nelaimėliai) būtų uždaryti į vieną tuščią kambarį?

Vienas nusižudytų… Dėl to, kad vienam neužtektų kampo, kuriame galėtų verkti.

🙂

