Tags

,


Jeeee. Pagaliau atkeliavo mano užsakyta technika. Dar savaitgalį ant turgaus prisipirkau įvairių ingredientų, o dabar tik išpakuoju trintuvą ir bandau. Žaliavalgių maisto trintuvių flagmanas yra VitaMix. Bet aš kaip visada, visų nuomones išklausau, o darau savaip. Todėl pas mane ir telefonas ne IPhone, o Samsung. Tiesiog tūkstančiu litų pigiau, o gaunu tą patį. Taigi ir su šiuo trintuvu taip pat. Nepirkau aš VitaMix, o išsirinkau tūkstančiu litų pigesnį. Ai, ir visur rašo, kad turi būti ypač galingas. Ir tą galią matuoja Watais, t.y. ne mažiau 1000 W turi būti. Yra šiokios tokios logikos, bet iš principo, tai tie Watai reiškia ne tikrą galingumą, o tiek kiek elektros naudos. Aišku, kad kuo daugiau naudos, tuo didesnė tikimybė, kad bus galingesnis. Bet aš padariau kitaip. VitaMix pagal reklamą turi 2 arklio jėgas. O aš nusipirkau su 3 arklio jėgom, nors Watų ir mažiau. Žvėris, o ne blenderis. Pagyvensim pamatysim. Kainavo virš 1000 Lt, rašo, kad profesionalus, tai turėtų būti geras.

Taigi pirmas kokteilis. Žaliavalgių klasika:

Pora bananų

Pora saujų špinatų lapų

Obuolys

Pora stiklinių vandens

Zaliasis_kokteilis

Kaip ir klasika, bet man dar reikia priaugti prie to. Per daug žalias. Šiaip sakyčiau, kad klasika turėtų būti tokia:

1. Žolelės. Šiaip juk žaliųjų koktelių tikslas ir yra žalumynai, t.y. baltymai, kurių aš gaunu per mažai, nes pas mane vien vaisiai – angliavandeniai. Mano atveju žolelės – špinatai.

2. Skanumas. Matyt sutrintų žolelių vienų valgyti nelabai kas galėtų :). Nebent karvės. Nors gal kas ir valgo. Bet aš dar ne tokiame lygyje, todėl man reikia skanumo – bananai, persimonai, obuoliai ir dar kitokie saldesni vaisiai.

3. Vanduo. Juk mes darom kokteilį, o ne košę. Tiesiog gerti yra patogiau, todėl reikia nepagailėti vandens. Ir šiaip sako, kad sveika gerti vandenį, kad ten per dieną kažkiek reikia išgerti. Na, aš vieno bandens tai nelabai geriu, nebent jei troškina.

4. Prieskoniai. Aha. Ketvirto ingrediento neįdėjau, todėl kaip pirmam kartui šiek tiek per mažai skonio. Prieskoniai gali būti patys įvairiausi. Aš į kitus dėjau Goji džiovintų vaisių, Braziliškų riešutų. Galima net pipirų, česnako ar pan. Aha, čia kiek laisvės eksperimentams.

Į antrą kokteilį įdėjau paprastų salotų, saliero stiebą, daugiau bananų (kad pakeisti proporciją su žalumynais). Šito mano dukra nebegėrė. Pirmą gėrė, bet šiek tiek raukėsi, kad per daug špinatų.

Į trečią dar pridėjau Goji džiovintų vaisių, Braziliškų riešutų, meliono. O šitas jau lengvai geriamas. Radau kažkokį vaikišką termosą, prisipyliau, atsinešiau į darbą. Beje, vyresnė dukrą irgi prisipylė į mokyklą, nustebino šis momentas. Mažė sakė, kad lauks braškinio koktelio. Žmona paragavao, pasakė, kad skanu, bet daugiau tai nelabai.

Dar kas faina, kad išplauti labai lengva. Praskalauji, tada pripili šilto vandens ir paleidi 10 s mikserį. Išsiplauna, kad net blizga. Na, man tai svarbiausia, kad viskas lengvai ir greitai būtų. Ypač rytais aš tingiu ką nors daryti.

Na, ir ką. Turiu dabar jau ir dehidratatorių 🙂 Džiovintuvą, lietuviškai sakant. Ką čia su juo pirmam kartui padaryti?

