Tags

, , , ,


Esu nusižiūrėjęs vieną receptą, bet jo vis nepagaminu. Jau buvau pasiryžęs gaminti, nuėjau į parduotuvę, o krevečių nėra, tai teko fantazuoti ir štai kas nerealaus gavosi:

avokado-agurku-lasisu-salotos

Viskas paprasta ir elementaru. Pjaustom agurkus, avokadus, užpilam prieskoniais ir alyvuogių aliejumi. Iš prieskonių aš kaip visada mėgstu raudonėlį, pipirus, druską ir šį kartą išbandžiau citrinpipirius – labai patiko. Teoriškai reiktų avokadą apšlakstyti citrinos sultimis, bet aš taip greit suvalgiau, kad jie nespėjo pradėti juoduoti ir be citrinos. Ir išverdam lašišą garuose. Pirmą kartą kepiau keptuvėje ant aliejaus, tai labai riebu gavosi, o antram kartui nusipirkau Senukuose tokį metalinį padėkliuką specialiai skirtą įdėti į puodą ir virti garuose, nereikia jokio garpuodžio ar kažko ypatingo. Įpili šiek tiek vandens, pastatai padėkliuką, ant jo lašišą, padruskini, pabarstai prieskoniais, uždengi dangtį ir palieki virti. Greita ir lengva bei skanu. Ir prideginti neįmanoma.

Agurkų su avokadasi proporcija daug maž po lygiai, nors man agurkų daugiau gavosi. Ir palikau ant lašišos nesveiką riebią skūrą – turi gi būti kažkas riebaus ir skanaus (ir nesveiko).

Bet tie avokadai taip pagardina agurkus, kad tikriausiai pirmas kartas, kai esu taip sužavėtas avokadais. Lašiša ir nebūtina, galima ir be jos, ir taip skanu.

Skanaus.

