Tags

, , ,


Gal man su protu visai negerai pasidarė. Šiaip panašu, kad tikrai – vėl depresijos ženklai. O gal nuovargis. Bet ne apie tai. Priėmiau į darbą beprotį. Na, gal ne visai beprotį. Žmogus Vilniaus Universitetą tai sugebėjo baigti. Čia gal tas Dauno sindromas? Kažkokiam vienam dalykui yra gabus, o visiems kitiems nelabai. Bendrauti su juo be galo sunku – tipiškas dauno sindromas. Tai sugalvojau, kad gyvai nebendrausiu. O ką. Dabar technologijų amžius. Bendrausim tik internetu. Net nupirksiu jam internetą, kad vaikinas turėtų. Sakysit, o tai kas šiais laikais jo neturi. Taigi, kad jis neturi, nes beprotis gi 🙂

Tikiuosi, kad tas genialumas, kurį daunai turi, bus būtent toje srityje, kuri man reikalinga. Daviau testą, tai atliko geriausiai iš visų kam esu jį davęs.

Iš kitos pusės. Jei mano šis eksperimentas gausis, tai būsiu gerą darbą padaręs, nes nemanau, kad jį dar kas nors priimtų į darbą. Nors gal tokių bepročių kaip aš yra ir daugiau.

O ką. Kuo aš blogesnis. Pas žmoną dirbą mergaitė, kuriai vieno varžtelio trūksta. Gerai dirba. Tai kuo aš blogesnis? Aplenksiu žmoną. Pas mane dirbs ne tai kad vieno varžtelio trūksta, nea, jam visų trūksta, na, beveik visų, vieną tikiuosi turi.

Oi. Beprotį priėmė kitas beprotis. Toks tokį pažįsta.

