Tags

,


Nuvažiavau savaitgalį į Lenkiją apsipirkti. Pirmiausiai tai nesupratau – negi Lietuvoje pakeitė eismo taisykles? Negi nebe 90 km/h? Važiuoju aš jau greičiau nei 90, nes ir taip už manęs rikiuojasi kolona, važiuoju 100 km/h, bet visi lenkia mane kaip stovintį. Na, dar dieną kaip ir nieko. Bet grįžtant, tamsu jau, lietus pliaupia kaip iš kibiro, valytuvus įjungiau ant maksimumo, retai taip būna, važiuoju 100 km/h – visi lenkia mane ir nulekia tolyn. Nesąmonė kažkokia.

Ai, dar važiuojam į priekį. Kažkoks BMW (berods BMW, nors gal ir suklydau)  priekyje lenkia visą koloną. Aš nesitraukiu. Na, numačiau, kad turiu vietos į dešinę pasitraukti paskutiniam momentui. Žmona klykia, nes lekiam po 100 km/h vienas į kitą kaktomušom. Po to žmonai paaiškinau, kad aš juk viską suplanavęs buvau, norėjau durnių pamokinti – gal sutiko dar vieną durnių kelyje. Tik po to pats suvokiau – o jei tas durnius būtų nespėjęs pasitraukti ir būtų paskutinę akimirką bandęs išvengti susidūrimo – jis būtų pasukęs į dešinę nuo manęs – būtent ten kur aš ir buvau suplanavęs sukti. Bl… Gerai, kad spėjo grįžti durnius į savo juostą, nes aš ir kaip durnius pasielgiau.

Ok. Lenkija. Nesupratau, kodėl viskas pigiau. Maždaug 20 proc. Na, yra kas ir brangiau, bet dauguma dalykų pigiau. Prisipirkau sūrių, jogurtų, žmona – mėsos, makaronų, dar visko. Ir pigiau ir kitokių dalykų yra ko nėra Lietuvoje – ypač man sūriai patiko. Pvz. ožkos pieno sūris tai du kart pigiau.

Žodžiu, prisipirkom, valgyt norisi. O aš gi dabar ant dietos. Šalia bistro, bet ten – mėsa, mėsa. Parduotuvėje pagamintų salotų nelabai yra. Na, kiek mačiau tai visos su majonezu ir dar labai neviliojančios. Tačiau radau labai įdomų dalyką – plėšytų, plautų salotų rinkinukas. Yra tokių ir Lietuvoje, tačiau Lenkijoje kažkaip didesnis kiekis, pigiau ir labiau viliojančios. Taigi nutariau pasidaryti pats pietus. Perku salotų rinkinį, tuno skardinę, mocarelos sūrio rutuliukus ir labai įdomus dalykas – padažai, jau paruošti vartojimui, tik užpilti reik. Taip ir padariau:

lenkiskos_salotos

Skanumėlis. Tik padažas pasirodo šis irgi majonezinis (rinkausi, kad taip nebūtų), na, bet ne tiek jo daug, kad viskas plauktų majoneze. Taip va ir gavosi – lenkiškos salotos. 🙂

