Tags

, , , ,


Aš gi dabar ant žolytės gyvenu. Na, tipo, valgau tik žalią maistą. Žaliavalgis esu. Vėl. Kai tik apaugu lašiniais, tai tenka vėl pradėti rūpintis sveikata. Taigi esu vėl žaliavalgis (šį kartą jau 10 kg numečiau). Beveik žaliavalgis. Bent jau vegetaras. Todėl visokios salotos dabar pas mane einamos. Labai patinka burokėliai. Tikriausiai su mano žaliavalgyste kažkas ne taip, nes reikia, kad kažkas nuramintų skrandį – burokėliai tam tinka idealiai.

Receptas įkvėptas restorano “Forest”. Ten tokias mačiau, bet kadangi receptą pakeičiau, tiksliau juk nežinau, ką būtent jie ten deda, tai galima sakyti, kad tai mano improvizacija.

burokeliu_ozkos_surio_salotos

Taigi paplėšom įvairių salotų. Šiuo atveju naudojau labai įdomų dalyką – šviežių jaunų burokėlių lapus. Bet gal burokėliai su burokėlių lapais šiuo atveju nelabai tinka – per mažai skonio įvairovės. Manau, reiktų kokį IceBerg, Romania, grąžgarstes ar špinatus.

Tada papjaustom virtą burokėlį. Tinginiai gali pirkti parduotuvėje jau virtą. Aš aišku, kad taip ir padariau. “Forest” naudoja virtą ir dar marinuotą burokėlį. Na, gal taip ir skaniau, bet man greičiau tik virtas. Tada patrupinam ožkos sūrį. Parduotuvėje buvo tik su prieskoniais, todėl tokį ir panaudojau. Man labai patinka ožkos sūris – mano mėgstamiausias dabar. Pabarstom moliūgo sėklų. Ech, vėl ta tinginystė, patingėjau paskrudinti šiek tiek. Būtų skaniau. Užpilam alyvuogių aliejumi, druskytės, pipiriukų, kitų prieskonių. Aišku, kad būtų skaniau, jei iš alyvuogių aliejaus būčiau padaręs kokį padažą, bet šiaip skanu ir taip.

Skanu ir sveika.

