Tags

, , , ,


Rytas. Žmona tik ką prabudusi. Vos ne kad paklaikusiom akim:

– Atf, kelkis, kokį baisų sapnavau !!!

– Nu, – prasikrapštau akis.

– Vėžliukus !!!

– Nu ?

– Bet jų daug buvo !!!

– Nu ?

– O vienas labai didelis !!!

– Ant kiek didelis, – aš jau nekantrauju, gal bent čia baisumas bus.

– Va, toks, – rankom parodo maždaug pusės metro dydžio.

– Bet tai vėžliai normaliai tokio dydžio ir būna.

– Bet mūsų tai mažas.

– Na, taip, bet normaliai tai dideli. Be to būna iš vis mažiukų, pora centimetrų dydžio.

– Aha, tokių irgi buvo, kaip baisu.

– Kas baisu?

– O dar sapnavau jauną močiūtę. Kaip baisu !!!

– Kas baisaus tame?

– Aš niekada nesapnavau jaunos močiūtės.

– Nu ?

Žmona supratusi, kad su manimi nesusikalbės eina googlinti, ieškoti sapnininko, ką pagal jį tai reiškia. Radusi atbėga pas mane. Va, matai, ką reiškia (pamiršau, ką ten reiškia).

– Nu ? Taigi nieko baisaus. Ir šiaip sapnininkai visiška nesąmonė. Juk pati žinai, ane?

– Nu bet kaip baisu, ane?

Va, mano tai sapnai baisesni 🙂

Mano gimtasis miestas. Kažkoks renginys mokykloje. Išeinam su maže. Kažkur toli dunda. Panašu, kad patrankos. Karas artėja. Einam namo per stadioną. Matau kaip iš toli artėja lėktuvas, kuris mėto be proto daug bombų. Jos šviečia, krenta, sprogsta. Visa linija. Artėja link mūsų. Mes su maže bėgam. Labai bijau dėl mažės. Mokinu ją, kai priartės lėktuvas, griūkim, tu po manimi, aš tave pridengsiu, jei gausis. Lenkai puola. Lėktuvas nusuka nuo mūsų. Lenkas Balsevič – beveik toks pat baisus kaip mūsų Landsbergis.

Bet tai susapnuok gi tokį dalyką. Lenkai mus puola. Dar mano gimtame mieste, kuris kuo toliausiai nuo Lenkijos. Ir atskrido lėktuvai iš Latvijos pusės. Bet tai lenkai. Ne rusai kokie, o lenkai. Ką ta pasąmonė galvoja?

Kaip tik po to sapnuoju kitą sapną, o gal ir to tęsinys. Susitinku kieme su jaunu vaikinuku. Toks labai simpatiškas, mielas, šypsosi, gražių veido bruožų. Kakta kažkuo išpaišyta, bet dar nesuvokiu, ką vaizduoja. Kažką kalba, tada kreipiasi į mane:

– O tai kaip tu palaikai teroristus … – čia jis nutyla supratęs, kad man tai jie ne teroristai, aš tai manau, kad jis palaiko teroristus. Tada suvokiu kas tam vaikinukui ant kaktos – Rusijos vėliava. Bet taip gražiai jam atrodo, taip tinka, taip gražiai išpaišyta – per visą kaktą. Ir abu nutylam pasimetę.

Ech, sapnai 🙂

