Tags


Prieš kelias dienas žmona skundžiasi man, kad nieko negali “palaikinti” facebook’e.

– Duok, –  sakau, – pažiūrėsiu.

Tikrai. Rašo, kad “laikinimas” sustabdytas dėl per didelio “laikinimo” kiekio. Sakau:

– Tai, va, per daug visko “laikinai” ir sustabdė.

– Nea, negali būti, nieko aš “nelaikinau”, – spiriojasi žmona.

Prisijungiu prie savo fb. Žiūrėk, sakau. Va, katytę, šuniuką ir dar daug daug katyčių ir šuniukų. Po to prisimenu. Ei, taigi telefoną namie palikus buvai, tai mažė ir “prilaikino”. Akurat.

Šiandien aš prisijungiu prie savo fb, oi, kiek katyčių ir šuniukų “prilaikinau”. Aaa, vakar mažė sėdėjo su mano telefonu, filmukus žiūrėjo. Aišku 🙂 Pati nužiūrėjus mano slaptažodį, pati moka atsisiųsti iš Google Play žaidimus, pažaisti ir net ištrinti, nes kitaip netilps kiti. Youtubėje pati susiranda filmukus, net sesę susirado. Žodžiu nardo po telefoną kaip turi būti. Žmoną kažkada siunčiau pas mažę, kad ji parodytų, nes žmonai kažkas nesigauna.

Ot, šiuolaikiniai vaikučiai.

