Tags

, , ,


Mano pažįstama pasakojo. Ieško ji programuotojų į darbą. Aha, tik dabar pastebėjau ir nusistebėjau, kad moteris ieško programuotojų. O dar sako, kad moterims pas mus programuotojomis nebūti. Taigi, ateina į pokalbį vyrukas, dabar dirba valstybinėje įmonėje programuotoju. Mano pažįstama klausia:

– Kaip ar Jūs greitai atliekate užduotis? Ar esate greitas?

–  Eee, o kaip čia suprasti?

– Na, gaunate skubią užduotį, ar greitai ją atliksite, – aš tai stebiuosi mano pažįstamos klausimais, tai, negi kas sakys, jog yra lėtas.

– Na, jooo, man reikia pirmiausia pagalvoti, viską apgalvoti, aš taip greitai negaliu, reikia kavos išgerti, pasitarti su kuo nors.

– O tai su kuo pasitarti, jei neklystu, sakėte, kad ten tik vienas esate kompiuteristas?

– Na, taip, bet aš rasčiau su kuo pasitarti.

Next. 🙂

