Tags

, , , , , , ,


Pagaliau baigiau žiūrėti filmą “Nuo guru iki Jėzaus. Tėvas Juozapas – Marija Verlanas”.

a Guru or Jezus

Lietuvių kalba:

Įdomu, kad vis negalėjau baigti žiūrėti. Gal kokius 5 kartus bandžiau pažiūrėti, bet vis kas nors sutruktydavo. Ženklas kokis? 🙂

Filmas daugelio labai rekomenduojamas, ypač egzorcistų, ypač Arnoldo Valkausko. Filme situacija tikrai labai įdomi, labai šiuolaikinė, labai daug žmonių vos nenueina tokiu pačiu keliu. Man į mane panašu. Aš kaip ir šio filmo herojus vaikystėje buvome pakrikštyti, toliau domėjomis krikščionybe, tačiau ir mane ir jį paviliojo rytų religijos. Tiesa, aš taip giliai nenuėjau kaip jis. Aš paskaitinėjau keletą knygučių, lankiau jogą. Tiesa, jogą lankiau kaip fizinių pratimų sistemą, nors šiame filme aiškinama, kad negali būti jogos tik kaip fiziniai pratimai. Na, nežinau, su tuo aš nesutinku. Fiziniai pratimai negali pakeisti mano mąstymo. Bet aš taip ir laikiau – tai gimnastiniai pratimai i neturi jie jokios filosofijos. Aš net daug metų praktiškai užsiiminėjau joga pats to nežinodamas, nes sovietiniais laikais jos pagrindu buvo sukurta gimnastikos sistema sveikatai gerinti ir man ji labai patiko. Ir tai tebuvo fiziniai pratimai. Ok. Ne apie tai.

Taigi jis išvyksta į Indiją (lyg Indiją? Gal Tibetą? Pamiršau kur.), kur pasineria į transendentines meditacijas ir panašiai. Žodžiu, aukštas lygis – Viseto būsena (net nežinau kas tai) ir pan.

Vieną dieną Jėzus pakviečia jį atgal:

– Vaikelį, kiek dar man tavęs reiks laukti.

Filme labai gražiai nupasakota ši scena. Jokio pykčio, jokio priekaišto, vien tik gryna meilė ir laukimas.

Jis grįžta į Prancūziją (ar tai Belgija? – ai, koks skirtumas). Tačiau čia dedasi dar įdomesni dalykai. Va, iki jų niekada ir nedažiūrėdavau. Jis pasineria į okultines praktikas. Susiduria su žmonėmis, kurie prisidengę Biblija ir Jėzumi Krsitumi iš tikrųjų yra susidėję su piktosiomis dvasiomis ir jų pagalba, atseit, gydo žmones. Dar įdomiau – jis kasdien eina į mišias, priima Švenčiausiąjį Sakramentą – Eucharistiją. Ir tik susitikimas su kunigu egzorcistų atveria jam akis, kurias užtemdė dvasios.

Oho, gal ir ne veltui egzorcistai labai rekomenduoja šį filmą. Aš kadangi esu išbandęs nedidelius egzorcismus ir labai su akivaizdžia sėkme, tai man labai aiškus piktųjų dvasių veikimas. Taip pat aišku, kad užtenka pasitikėti Jėzumi Kristumi ir jokios piktosios dvasios tavęs nepaims. Niekada nesi plikomis rankomis prieš blogį, visada šalia yra didžiausias ir galingiausias ginklas – Dievas – Jėzus Kristus.

Kai kas galit sakyti, kad nesąmonės šiame filmuke, bet dar kartą sakau, aš pats esu šiek tiek susiduręs su egzorcizmais, todėl tikrai sakau, kad visa tai rimta.

