Tags

, ,


Na, jei Užkalnis gali rašinėti visokius atsiliepimus apie kabakus, tai kodėl aš negaliu. Žinau, kad apie abu šiuos Užkalnis rašė, todėl nusprendžiau ir aš parašyti. Tyčiom neskaitau, ką parašė Užkalnis, vėliau paskaitysiu, įdomu, ar mūsų nuomonės sutampa. Aišku, kad pažersiu ir kritikos, nes koks įdomumas rašyti vien teigiamai, o gal kokie savininkai paskaitys ir aš taip jiems padėsiu.

Pirmiausia jau senokai (pirmą kartą) buvau “Visa Pica” (ji yra kur Grybo gatvėje Maxima, tai pora žingsnių už jos). Taigi pirmas kartas buvo toks – viskas afigienai, pica kepta krosnyje, jau vien tas pado dūmų kvapas ko vertas. Aišku, kad brangios picos, bet man atrodo, kad kaina verta pačios picos. Buvom kartu su dukra, tai mums patiko žiauriai. Viskas – picos, aplinka, žmonės, aptarnavimas, interjeras. Kaip aš išsireiškiau tai mano svajonių picerija. Tiesa, deja, pajamos neleidžia ten dažnai lankytis.

Taip buvo pirmą kartą. Antrą kartą vedžiau žmoną, kad parodyti kaip skiriasi nuo “Drama burger”. Picos taip ir liko skanios. Oi, šį kartą paragavau padažų. Super. Skanumėlis. Bet šį kartą turiu ir kritikos. Meniu padarė viršuje švieslentę, na, gal taip ir patogiau, bet įvaizdį, paprastos kaimiškos picerijos šiek tiek gadina. Na, ok, man tas ypač nekliuva, bet šioks toks minusiukas, t.y. būkit žmonės nedarykite viduje daugiau jokių inovacijų, prarasit visą interjero žavesį. O visas blogumas lauke. Dabar plečiasi, stato pavėsines. Kaip ir super. Na, kad tenka eiti per statybas, tai tikrai nieko blogo, kažkaip prie jų tinka. Bet tie plastmasiniai stalai ir plastmasinis kėdės – tikras siaubas. O aš taip norėjau žmonai parodyti idealų interjerą (ir eksterjerą). Na, pastatykite kokius grubius medinius suolus, kaip prisimenu vaikystėje kaimuose mačiau, pora lentų, va ir suolas sukaltas. Stalą irgi, kokį grubų, bet ne plastmasinį. Šį kartą ir padavėja buvo, na, gal skonio reikalas, bet man jos veido išraiška ne ypač patiko. Šiek tiek šypsenos ar bent energijos norisi. Bet, ok, ok, čia jau mano išsikalinėjimas. Baisiausi tie plastmasiniai stalai, o viskas kitkas ok.

“Drama burger” – va, dėl ko ir nutariau parašyti įrašą. Išgirdome, kad jie gamina su griliu “Green egg”. Na, toks super grilis, čia, kaip Zepter puodai, tai čia super naujos technologijos grilis. Aišku ir super kaina. Taigi, nutarėm nueiti realiai įsitikinti kas su juo per mėsytė gaunasi. Ok, atvažiuojam, beje, adreso ieškojau google, tai per Užkalnį ir radau, taip ir sužinojau, kad jis rašė, bet tyčiom neskaičiau. Gedimino prospekte, šalia Statistikos departamento, šalia Žemaitės paminklo (kas ką žino). Taigi užeinam. Tik užėjau ir iš kart prisiminiau “Visa pica”. Abiejų strategija (tikriausiai realybė) pigiai įsirengti. Tačiau užėjus į “Visa pica” aš iš kart atsipalaidavau, o, mano stilius. Pigu, paprasta, jauku. O Drama burger pats nežinau kas, bet man labai nejauku. Na, bet tiek to. Užsisakom burgerius. Pigiausias 19 Lt. Brangoka. Bet gal bus super? Salotas valgo šalia prie gretimo staliuko, tai man mokėti 5 Lt už šiek tiek kopūstų (vienintelė daržovė, kurios nemėgstu) nesinori. Taigi tos salotos šiek tiek neramina ir bijau, kad ir burgeris bus toks pat, nelabai koks. Laukiam. Televizorių pristatyta, kviečia žiūrėti futbolo čempionatą, kaip tik prasideda rungtynės, aha, o žiūrovo nei vieno. Bandau galvoti o kodėl. Na, taip 19 Lt už burgerį, o kiek alus? Ohoho. Jooo, jaučiasi, kad Gedimino prospektas, kainelės kaip turi būti. Į užsieniečius orientuota. Gėlytės pamertos nuo vyno buteliuose. Stilius? Pradedu suvokti, kas mane erzina. Pigumas. Geriau be gėlyčių, nei senuose buteliuose. Atneša burgerius. Oho, vaizdelis neblogas. Ei, bet kas čia dabar. Įrankiai sudėti dėžutėje nuo konservų. Ei, o lėkštės? Taigi tarybinės dar. Visos pageltusios nuo senumo (musių apšikta?). O įrankiai. Joma jo, tie irgi dar iš tarybinių valgyklų. pageltusios plastmasinės rankenos. O jos higieniškos? Neprisiliečiau prie jų, valgiau rankomis. Servetėles taip plėšyti irgi nepatogu, tenka vienas kitam padėti. O galiausiai užmuša sąskaita ir grąža. Tarybiniais laikais saldainiukus pakuodavo į tokias metalines dėžutes. Tai vat šiose nutrintose dėžutėse ir atneša. Fuuuu. Sorry, chebra, bet aš nejaučiu nostalgijos tarybiniams laikams.

Ai, pagirsiu. Pats burgeris tai super. Mėsytė tai kokybiška, ne tokia bloga kaip kituose greito maisto restoranuose. Salotos (ir pomidorai) šviežios, traškios ir daug. Padažas irgi super. Bandelė irgi kietesnėm vadinasi ir sveikesnė.  Taigi tikrai nesulyginsi su McDonalds ar pan. burgeriais, žiauriai geras.

Deja, verdiktas. Kol neišmesit sovietinių liekanų, aš kojos ten nekelsiu, kad ir koks skanus ir geras būtų pats burgeris.

Einu dabar paskaitysiu, ką Užkalnis rašo.

Šiek tiek kitaip nei aš, bet plunksną tai jis valdo. Einu slėptis po lapais su savo tokiu rašymu. Nors mano pastabos irgi kandžios kaip Užkalnio 🙂

