Tags

,


Vakar pradėjau žiūrėti įdomų kiną. Tiesa, tik kokį 10 min pažiūrėjau, o po to žiūrėjau žmonos cirko vaidinimą. Tai vat tame kine įdomią mintį pasakė:

– Visus sapnus, net jei jie labai keisti ir jų nesupranti, reikia saugoti savo širdy.

Įdomi mintis. Man patinka analizuoti savo sapnus. Aš net temą Sapnai pas save turiu, tiesa, mažai apie juos rašau. Na, kad jau saugoti keistus sapnus, tai saugoti.

Šiąnakt sapnavau, kad į Lietuvą sugrįžo Venckienė ir pirmu taikiniu besislapstydama pas mus atlėkė. Tokia išstorėjus, šiaip iš veido visai nepanaši, bet kaip būna sapne – tiesiog žinai, ką sapnuoji. Tas išstorėjimas vienintelis logiškas dalykas sapne, na, ten Amerikoje dauguma daug valgo, tai pasąmonė surišo tai. Hmz, pats tuo netikiu.

Taigi įlekia pas mus ir pradeda ruošti (nepamenu ar kompiuteriu, ar popieriais) kažkokį slaptą dokumentą, lyg tai peticiją, lyg tai skundą. Ir kad mes kažkaip būsim su tuo dokumentu susiję.

O aš žmonai mintimis (sapne juk nereikai kalbėti) perduodu – va, matai, kad ji nėra gerietė. Šitą momentą labai miglotai prisimenu, bet man atrodo, kad šita vieta ir yra mano sapne svarbiausia. Nes visa kita visiškas absurdas. Man nuo tos Venckienė nei šilta nei šalta. Nei ji man patinka, nei nepatinka. Na, kaip moteris tai tikrai nepatinka, bet apie idealoginę pusę tai man dzin. O šita vieta sapno susijusi su žmona, tai gali kažką reikšti. Tiesa, ką? Nesuprantu.

Na, bet šakės, didesnio absurdo nesu sapnavęs – Venckienę ir dar daugiau, kad ji pas mus slaptytis atvarė. Ką pasąmonė galvojo naktį?

O gal tikrai čia koks pranašingas sapnas 🙂

