Tags

, ,


Kai manęs paklausė, ar tiks tau kokteilis Bloody Mary, pats nežinau kodėl, bet atsakiau – o taip. O po to nebuvo kas daryti, juk jau pasakiau, kad ok. O mintyse – Krūvinoji Meri, toks nusibodęs ir be ryšio, kad nesu ragavęs jo kokį šimtą metų. Paprastesnio bei neskanesnio ir nesugalvosi: pomidorų sultys, degtinė ir aštrūs prieskoniai – Bloody Mary – fuu.

Na, ok. Imu ragauti ir vau. Iš tą vakarą ragautų kokteilių tai Pina Colada ir šis Bloody Mary tik ir verti dėmesio.  Bent man. Aišku, kad dėl skonio nesiginčijama. Kita mėgsta ir Mojito, ir Cuba Libre, bet man jie netgi šlykštūs. Taigi Bloody Mary:

bloody_mery

Aš kaip visada pavėluotai fotografuoju – nugertas, o ir šiaip mano fotkių kokybė pradeda mane erzinti, bet, ai, čia gi skonį reikia jausti, o ne fotkių kokybę.

Ko reikės:

Pusė išspaustos citrinos (tiesiog būtinas dalykas, senovėje jo nedėdavome, todėl ir skonis nekoks gaudavosi)

Vėl daug ledo (2/3 stiklinės) – nepagailėkite ledo, taigi sau darote

50 ml degtinės (šiame Absolut Vodka ir vėl ne 40 ml, o 50 ml:) )

Druskos (visi prieskoniai iš akies, t.y. pagal skonį)

Pipirų (geriausia sumalti su malūnėliu tiesiai į stiklinę, kad būtų super šviežia)

Vorčesterio padažas (čia berods Heinz)

Tabasko padažas (šį kartą Hot Santa Maria, vykęs keitimas)

Ir užpilam pomidorų sultimis (irgi kokias skanesnes, nes ne visos vienodos)

Ai, ir būtinai 3 mažiukus pomidoriukus ant pagaliuko. Čia matosi 2, nes vieną jau suvalgiau.

Mmmmm, kaip skaniai gavosi.

Aišku, kaip visada, čia juk alkoholis, tai vaikams, nėščioms, besiruošiančioms (galioja ir vyrams) tapti nėščia (oho, kokia plati kategorija) ir dar daug atvejų kada negalima (patys žinote). O man senam krienui, jei po nedaug, tai galima. Skanaus.

