Tags

, ,


Kaip jau ir minėjau, šį įrašą skyriu Pieštukėliui, nes ji taip skaniai rašė apie Pina Colada http://piestukas.blogas.lt/pina-colada-ikvepimas-1373.html, kad aš prisiminiau senus laikus ir irgi užsimaniau.

Kartais būna, kad galvoji, jog kai kurių dalykų jau niekaip negali padaryti, o jei jau padarysi, tai bus tikrai blogiau nei kažkas kitas, kad būtų padaręs. Man taip buvo su Pina Colada. Toks skanus gėrimas, ypač kabinant panas 🙂 Nors mano žmona irgi labai meili pasidarė, kai padariau. Aš visada galvojau, kad oi, čia tai aukštasis pilotažas, reikia pirkti jau pagamintą. Kažkaip įsivaizdavau, kad net baruose Pina Colada perka jau pagamintą ir tik išpilsto klientams. Ir visai neseniai mačiau kaip žmogus gamina pats Pina Colada. Ir ei, skonis dar geresnis nei pirktinės jau pagamintos. Susiradau receptą (tiksliau paėmiau iš to bičelio) ir pirmyn. Ai, pirmyn ne taip ir lengvai gavosi, nes ieškojau pigesnių ingredientų. Radau romą kažkokį labai pigų – kažkur 23 Lt už 0.7 l. Oho, gal koks blogas, bet nusipirkau paragauti. Ir kokosų sirupo ieškojau kur pigiau, nors tas pigiau gavosi tik 1 Lt pigiau, tai praktiškai be reikalo tiek ieškojau. Ir ką – gaminam.

Imam tris taures. Juokauju. Tiesiog aš dariau žmonai, dukrytei (be romo aišku) ir sau, todėl ir gavosi trys.

pinacolada1

 

Imam šeikerį. Aha, pasirodo, kad aš turiu šeikerį. Ir net ne Bostono, o klasikinį. Šeikeris – čia tas per vidurį :). Imam romo (va, čia tas pigusis) ir kokoso sirupo (pirkau didelį butelį). Manau, kad galima išsiversti ir be šeikerio, kokiame užsukamame inde, kad ir stiklainyje nuo uogienės, galima suplakti. Bet, jei nori atrodyti kietai, tai reikia šeikerio :).

pinacolada2

 

Imam daug ledukų. Čia reikia pabrėžti – ledukų reikia imti tikrai daug. Šiuo atveju jie ne tik tam, kad atšaldytų, bet ir tam, kad atskiestų ir taip padarytų gaivesnį kokteilį. Visada galvojau, kad daug ledukų deda kavinėse, kad atrodytų daugiau, o savikaina mažesnė. Nežinau kaip ten kavinėse, bet šitam tikrai reikia daug ledukų dėl skonio, nes sirupas saldus, ananasų sultys dar, tai reikia kažko gaivaus.

Taigi gaminam. Imam daug ledukų, supilam visas sudedamąsias dalis, suplakam, išpilstom, įdedam šiaudelį, viskas, galima gerti.

pinacolada3

Tas po kaire tai mažės, be romo, gal dėl to ir mažiau, o gal jau spėjo nugerti. Mažė paragavo:

– Ui, kaip skanu, tėti, o ką čia įdėjai?

Taigi ingredientai:

3/4 stiklinės ledukų (tikrai daug)

50 g romo (originaliame recepte 40 g, bet nežinau koks durnius sugalvojo matą 40, man 50 gražiau ir šiaip 🙂 )

20 g kokosų sirupo

30 g grietinėlės (aš manau, kad reiktų bent 30 procentų riebumo)

150 g ananasų sulčių

Ir viskas 🙂

Mažei, aišku, kad nedėjau romo. O jei imtume šį receptą ir irgi nedėtume romo, o vietoj ananasų sulčių dėtume mango sultis, tai gautume kokteilį “Virgin Princess” – nekaltoji mergelė princesė.

Žmona pasakė, kad dabar tai jos mėgstamiausias gėrimas. O man ir nostalgiją kelia, man primena vieną labai šaunią panelę, kuri ir supažindino mane su Pina Colada.

Ai, o vyrams patarimas, kai kabinate paną, tai darykite tokius kokteilius ir pana praktiškai nukabinta 🙂 Tiesa, tos kuri mane supažindino su šiuo nuostabiu gėrmu ir aš ją pastoviai vaišinau, tai pakabinti nepavyko (tikriausiai, nes pirktinis buvo 🙂 ). Na, kiekviena taisyklė turi išimčių. Gamtos dėsnis. Bet dabartinė žmona pasidaro iš kart meilesnė 🙂

Žodžiu, mėgaukitės ir aišku, kad atsakingai.

