Tags

, , ,


Vakaras, mano mažė žaidžia su mano telefonu, staiga pakyla ir sako:

– Einu, atsisiųsiu dainų.

Ir nueina prie kompiuterio. Pala, pala. Jai tik penkeri. Mintyse primetu kaip čia aš atsisiųsčiau dainų į telefoną per kompiuterį. Pirmiausiai reiktų susiinstaliuoti kokį torrent klientą arba emulę kokią. Na, ne, mano mažė tikrai to negali padaryti. Aha, ji po youtubę nardo kaip kokia žuvis. Taigi tai susiję su youtube. Kaip iš youtubės atsisiųsti dainą į telefoną? Pirmiausiai reiktų atsisiųsti ir susiintaliuoti kažkokį download managerį, kuris leistų siųsti video iš youtubės į lokalų kompiuterį. Na, aš tokį žinau Real Player pvz. Tada iš atsiųsto video reikia ištraukti tik audio. Na, šiuo atveju pasisekė, nes Real Player (tas kur ką tik mažė žada susiinstaliuoti) irgi tą moka. Ok, audio failą kažkur kompiuteryje turime. Tai kaip jį dabar atsiųsti į telefoną? Aš naudočiausi DropBox, Google Drive ar Microsoft Sky Drive, na, bet negi mano mažė sugebės susikurti accountą kuriame nors debesyje, tada sukonfigūruoti telefone, padėti į debesis, o telefone paimti. Nea, kažkas nerealaus. Kas dar? Wi-Fi direct? Ei, net aš nesu jo bandęs. Ir tikriausiai kompiuteris jo ir nepalaiko. Apie jokius laidus nėra ir kalbos, nes paprasčiausiai mažė jų neturi. BlueTooth? Na, jo realiausias dalykas. Bet ant kompiuterio (ir telefono) reikia sukonfigūruoti, sugretinti du įrenginius, tada pasiųsti, neaišku kur įdės, kaip mano mažė po to ras. Na, aš ir pats BlueTooth tik kelis kartus naudojausi ir nėra taip paprasta įjungti, na, dar du telefonai paprasčiau, nors ir tai. Tai ką aš jau nusenau? Gal penkerių metų mergaitei per BlueTooth siųsti failus, kurios ką tik atsisiuntė ir konvertavo iš youtubės jau yra naturalu? Nu?

O ji užtikrintai nubėga prie kompiuterio, o aš išsižiojęs stebiu kas čia dabar bus. Pasileidžia youtubę, aha, neklydau dėl youtubės. Tada pasileidžia telefone diktofoną, klauso youtubę, pati dar įdainuoja ir viską įrašo į telefoną. Grįžta patenkinta ir duoda man paklausyti jos atsiųstų, įdainuotų ir aišku dar kartą įdainuojamų dainų.

Štai kaip vaikams viskas paprasta. Tą diktofono programėlę beje pati susirado, aš net nežinojau, kad tokia yra, pati išmoko naudotis. Ot, vaikučiai auga. Kai žmona ko nors nemoka su telefonu, tai sakau, eik, pas mažę paklausk. Ir didžiąją dalimi aš nejuokauju.

