Tags

, ,


Gėriau neseniai kriušoną, nusifotografavau, aišku, kad nesigavo, nes fotografavau jau po to kai beveik išgėriau (apsinešiau?), todėl galvojau ir nerašysiu nieko apie tą kriušoną, taigi Goole dabar visi moka naudotis. Po to galvoju, o kokios ten proporcijos ir kokios variacijos, ką kiti siūlo, pagooglinau ir nustebau, kad tokio varianto greitai neradau, o visi siūlo kitokius – su brendžiu, degtine ir pan. Maniškis labai silpnas, todėl man labai patinka. Bet stipresnis nei sangrija, todėl vėl labiau patinka. Taigi.

Kriušonas a la atf

kriusonas

Atšaldom taurę. Šiaip aš aišku tingėjau taip daryti, bet jei atšaldysite tai bus jėga. Fotkėje  visa aprasojusi nuo šalčio. Atšaldom šampaną (na, žinoma, kad putojantį vyną, negi kas dės čia tikrą šampaną). Aš imčiau saldesnį šampaną, bent jau ne brutą. Pjaustom įvairius vaisius: obuolius, citrinas, apelsinus, kriaušes – na, tokius kokius turite ir kokius labiau mėgstate. Aš dėjau būtent tuos, kuriuos išvardinau. Manau, kad braškės labai tiktų. Užpilam raudonu (mano variante raudonu, o ne baltu) vynu (šaltesniu) ir atšaldytu šampanu. Vartoti, kol burbuliukai neišgaravo, t.y. pakankamai greitai. Ir ilgas šaukštelis pravartu, nes vaisiai irgi valgomi.

Čia kaip sangrija su vaisiais kokiam arbūze, tik vynas stipresnis ir šampanas duoda gaziuko. Gaunasi labai gaivus ir šiek tiek stipresnis nei sangrija gėrimas.

Ragaukite atsakingai 🙂

