Tags

, , ,


Ne, nu po šiandien pietų rašyti tokį įrašą kažkaip nelabai, kai viskas plaukė, o mes po riebalus vaikščiodami bandėme išlaikyti lygsvarą. Bet šiaip ar taip išgyvenau. Galvoje tvinksi, bet – gyvas …

Taigi, ne apie tai.

Žmogus viską gali. Ne, nu aš turėjau galvoje gali dirbti bile kokį darbą. Nes juk Žmogus sukurtas pagal Dievo paveikslą. Beveik Dievas. Bet ne Dievas, todėl absoliučiai visko negali, bet dirbti bile kokį darbą gali. Anksčiau taip negalvojau. Nors pats būdamas intravertas – tylenis dirbau ir pardavėju ir konsultantu, derybininku (nea, ne NATO, tik įmonėje), vadybininku, vadovu, virėju ir padavėju, skaičiau pranešimą konferencijoje 300 direktorių, bet topas buvo kai buvau piršliu (du kartus net ir padariau Valinsko vertą šou). Bet vat maniau, kad jau kuo kuo, bet dainininku negalėčiau būti. Neturiu nei balso nei klausos.

Tačiau neseniai teko dalyvauti tokiame baliuje, kur įsitikinau, kad aš galėčiau dirbti ir dainininku. Tiek įsirašinėjau kaip jis dainavo, bet mažė ėmė ir viską ištrynė, va, tik vienas įrašas beliko:

Paveiksiuką aš uždėjau, specialiai tokį parinkau.

Na, man ir iš šio įrašo labai juokinga, nors labai trumpas. Iš principo, visos kitos dainos – melodija ta pati, tempas tas pats, intonacija ta pati, tik žodžiai kiti. Ai, ir nusidainavimas tas pats.

Tiesa, dar niekada nemačiau tokios linkmos chebros kaip šiame baliuje. Aš, manau, kad čia muzikanto nuopelnas – jis buvo toks lievas, kad dalyviams nebeliko nieko kito kaip linksmintis.

