Tags

,


Jei bus blogas.lt blogai, tai bus planas B – bėgti. Va, kiek daug B raidžių. Blogas.lt vis mažiau ir mažiau vartotojų, ta prasme aktyvių. Dabar turėdamas kokius 4 like būsi topų viršūnėje. Jei neklystu tai dabar ir 2 like užtenka. Na, man tai garbės šioje vietoje nelabai reikia, man beveik gerai ir blogas.lt. Bet kad aktyvių vartotojų mažėja, tai blogas.lt vieną dieną paskaičiuos ir pasakys, kad išvis nebeapsimoka laikyti serverio, domeno ir pan. Ir uždarys. Jau dabar matosi, kad palikta likimo valiai, kažkiek sukasi ir gerai. Kažkas kartą į pusmetį prisijungia, aha, dar veikia ir atsijungia.

Tai kaip jie uždarys? Vieną dieną surinksi adresą ir gausi, oi, atsiprašome toks adresas neegzistuoja? Visko gali būti.

Tačiau jau ir mane pradeda erzinti tas atsilikimas. WordPress’o versija prieštvaninė. Nediegiama jokių naujovių ir patobulinimų. Smulkmenos, bet vis tiek malonios, kurios suteikia didesnį malonumą ir patogumą rašant bei prižiūrint dienoraštį.

Dar kas mane labai erzina, tai 20 Mb (profesionaliam -plane 500 Mb. – o kas bus, jei vieną dieną nesumokėsiu) nuotraukoms. Tas limitas išnaudotas prieš šimtą metų ir dabar dedu nuotraukas pas Google (picasaweb.com). Ten duoda praktiškai be skaičiaus, nes mažų išvis neskaičiuoja, tik dideles. Tas dėjimas per dvi sistemas labai nepatogu, dedu į vieną sistemą, kopijuoju nuorodą, perkeliu į blogas.lt sistemą, tada dar allign turiu sutvarkyti. Hrrr… Pažiūrėjau wordpress.com duoda 3 Gb. Nemokamai. Tai čia man dešimčiai metų. Ai, kodėl ne Blogger.com? Na, taip norėjau aš į Googlės blog’ą. Bet ten sunkiai perkelti duomenis. Čia reikia išeksportuoti, tada konvertuoti ir tada importuoti. Va, su konvertavimu ir problemos. Bandžiau tuo įrankiu, kur internete pateiktas, bet ten leidžia tik 1 Mb. Juokauja gal žmonės. 1 Mb. Mano nedidelis blog’as užima 18 Mb.  WordPress.com rašo, kad priima tik 15 Mb, bet mano 18 Mb priėmė ir suimportavo.

Šiaip perkėlimas fantastiškai geras. Perkėlė visus įrašus, komentarus, nebaigtus įrašus, tagus, temas ir dar kas keisčiausia tai blogas.lt saugotus paveiksliukus. O aš ir senus paveiksliukus galvojau, kad reiks perkėlinėti rankom. Kol kas uždėtas ant blogo Private, t.y. niekas nieko nemato ir negali matyti. Dar ant ekportuoto failo praleisiu replace, kad pakeistų mano komentarus į mane patį (naująjį). Ir liko problema su linkais. Linkų nekonvertavo, t.y. visi linkai mano į mano įrašus rodo į blogas.lt. Bet ten pažiūrėjau redagavimo galimybes, tai ui, kaip toli pažengę nuo šios senos sistemos. Galima bus greitai susiredaguoti, kad viskas būtų naujai.

Taigi Planas B. Keltis į WordPress.com (o gal kitą wordpress pagrįstą sistemą), bet šiai dienai kaip ir pasaulinės sistemos norisi, o ne vietinės lietuviškos. Kažkada ir blogas.lt atrodė labai patikima sistema. O dabar kas beliko.

Tik dar klausimas vienas. Ten persikėlus liksiu visiškai vienišas. Vienas minioje. Čia turėjau draugų, tiesa, kurie vis rečiau beužsuka. Ar tie kas beužsukat ar ateisit pas mane ir persikėlus? Adresą aišku, kad duosiu, bet jau nebe taip patogu bus. Blogas.lt top’e nebesimatys, kad naują įrašą padariau.

Tai ir nežinau, ar keltis dabar ir lengviau tęsti rašymą. Be to saugiau. Ar karts nuo karto darytis kopijas ir vargti su šia sistema.

Linksta man prie to, kad keltis. O ką retai beužsukantys pasakysit?

