Tags

,


Vos neparašiau “Kaip aš balsavau Prezidentės rinkimuose”. Šiaip yra šansų, kad ne Grybauskaitę išrinks. Uspaskicho chebra gali jungtis su socdemais. Tomaševkis poliubomu. Puteikio chebra prieš visus. Ropės dalinasi. O Zuoko net nežinau. Mažai šansų. Bet ne apie tai.

Šiemet balsavom šiek tiek anksčiau nei įprastai, į Gariūnus norėjom nuvažiuoti, dėl to anksčiau šiek tiek kėlėmės. Atvažiuojam. Lauke kostiumuoti berniukai su ausinėmis. Ei, ei, ei. Kažkas čia ne taip. Apsidairau kokios mašinos stovi. Na, nėra su švyturėliais jokių, bet pastebiu televizijos mašinas. Pagalvoju, joma jo, reikėjo bent kostiumą užsidėti, o ne tas purvinas kelnes ir nunešiotą megztinį. Taip juokais pagalvoju, baisiai čia aš kam įdomus. Įeinam. Ohoho. Praeiti neįmanoma – šitiek fotokorespondentų. Iš to kaip visi atsisuka pažiūrėti į mane, suprantu, kad to ko laukia dar nebuvo. Apeinu palei sieną. Na, beveik :), nes labai jau jų daug. Pasiimu biuletenį, pažymiu ir einam prie balsadėžės. Pakeliu savo mažę, kad įmestų ir suprantu, kad fotokorespondentams tai irgi laukiamas momentas. Kokį 30-40 blyksčių, po kelis kadrus. Susinepatoginu, o mano mažė tai laiminga.

Į vakarą nuėjo mažė su žmona balsuoti. Grįžta nepatenkinta, sako – nesupratau, o kodėl niekas nefotografavo.

Reiks dabr žiūrėti naujienas, ar bus kur mano mažės nuotrauka. Kol kas nemačiau. Tikriausiai aš kadrą sugadinau 🙂 Ai, vis gi radau vienoje 🙂

Ai, o už ką balsavau. Pardaviau savo balsą. Už striptizą. Kažkaip neseniai sakau žmonai, klausyk, o ko tu man striptizo nebešoki, nebepamenu kada ir bešokai. Ir ateina rinkimai. Žmona klausia, už ką aš balsuosiu. Sakau, kad, na, nežinau. Šiaip tai žinau ir žinau, kad ne už tą, už kurį nori žmona. Ji – tu balsuosi už tą. Nu, ne. Striptizas bus. A, tada, ok. 🙂

Vistiek nubalsavo kaip ir sakiau. Grybauskaitė ir Balčytis į antrą turą. O man dabar striptizas priklauso 🙂

