Tags

, , , , , , , , ,


Esu fantastikos gerbėjas. Todėl kai užmačiau, kad yra toks filmas Užmirštieji / Oblivion (2013), tai pakeičiau žiūrėtinų filmų eilę ir šis atėjo į pirmą vietą.

Vaidina Tom Cruise ir Olga Kurylenko.

Tom Cruise garantuoja, kad tai bus standartinis holyvudinis filmas, kaip beje ir yra. Ir dideli pliusą šio filmo naudai duoda Olga Kurylenko (ji ir atvedė mane prie šio filmo).

Šaudo ir gaudo, kaip ir priklauso Tom’ui Cruis. Bet kažkaip man neprailgo tos veiksmo filmo vietos. Užsisvajodavau apie kažką ir netrukdė man jos žiūrėjimo visai. Gražūs spec.efektai. Įdomi ateities vizija. Dar viena post apokalipsė. Jau galvojau, kad nusibodo žiūrėti ir pradėjo verstis filmas aukštyn kojom. Čia kaip Matricoje ar Inception. T.y. ne viskas yra taip kaip atrodo. Tuo ir įdomus.

Mano žmonai nepatiko, nors ir baigė žiūrėti. Taigi, sakyčiau, nėra visiškai beviltiškas ir platesniam ratui, o ne tik fantastikos gerbėjams.

O man kaip fantastikos gerbėjui patiko. Nors ir labai daug nelogiškų vietų. Kaip priešingybė pvz. filme Gravity jų beveik nėra arba jos tokios neesminės, nepastebimos. O čia tai akis bado. Bet tai ko norėti iš filmo, kuriame vaidina Tomas Kruzas. Bet vis tiek, fantastikos gerbėjams rekomenduoju.

