Tags

,


Ne, nu ir pavadinimą parašiau. Bet per neapdairumą pas Katytę blog’e prižadėjau įrašą, kurį išprovokavo Edgaro komentaras (apie Edgaro psichologinę charakteristiką irgi būtų galima rašyti, bet tiek to, bent jau ne į šį įrašą).

Taigi 🙂 Che, ne taip ir jauku tokiomis temomis rašyti. Gal daktarai ir pripranta, kokiose konferencijose prieš minią kalbėti tokiomis temomis, o aš raustu vis tiek net rašydamas.

Ok. Kaip žinote daug kas sako, kad masturbacija yra viena iš sekso rūšių, kai kas net rekomenduoja (ypač moterims). Na, dėl naudos čia nesiginčysiu, gal tam tikrais atvejais ir tikrai naudinga. Pvz. moteriai nusidavė niekam tikęs vyras, ji nepasitenkina, tai, kad išmokinti vyrą, reikia pradžioje pačiai išmokti 🙂 Dėl žalos tai irgi, esu girdėjęs pareiškimų, kad tai žalinga, kuo labai abejoju, bet kodėl apskritai pradėjau rašyti šia tema. Ir kodėl pas mane tai pateikiami kaip du atskiri dalykai. Na, tipo yra seksas ir yra masturbacija.

Ai, dar. Kaip žinia aš esu krikščionis. Ir Dievas (o gal bažnyčia? – čia atskira tema) nelabai teigiamai vertina masturbaciją, tiksliau labai neigiamai vertina. Nors kai geriau panagrinėji apie ką kalba bažnyčia, tai ne apie atskirą masturbacijos atvejį, o apie priklausomybę. Čia panašu kaip su alkoholiu. Pats alkoholis nėra nuodėmė ir nėra absoliutus blogis. Tačiau, jis turi tokį didelį potencialą tapti didžiuliu blogiu, kad tenka suabsoliutinti ir sakyti, kad alkoholis yra absoliutus blogis.

Taigi, nors ir esu krikščionis, bet man vis tiek reikia mano supratimo. Tam, kad kažkuo tikėti, aš turiu suprasti.

Ir labai įdomu, kad kuo toliau gilinuosi, tuo labiau nustembu, kad visokie net bažnyčios draudimai, kurie lyg ir nelabai turi logikos ir prasmės iš tikrųjų yra labai logiški ir naudingi žmogui ir žmonijai.

Taigi be kitų temų ilgai galvojau ir apie šią. T.y. viskas kas susiję su seksu man labai įdomu, nes aš mėgstu seksą. Ne tas žodis mėgstu. Aš Dievinu seksą. Ačiū, Dieve, kad tokį fainą dalykėlį sugalvojai.

Ir kai perskaičiau komentarą, netikėtai į galvą atėjo mintis, o kodėl gi masturbacija yra blogai.

Aš prisiminiau, kaip aš myliuosi. Man yra būtina visam išsirengti. Kažkur skaičiau, kad atseit moterims labai nepatinka, kai vyrai lieka su kojinėmis. Ne, nu rimtai, man irgi tai labai nepatiktų. Žmoną aš irgi visada išrengiu. Kai nešiodavau laikrodį, tai privalėjau jį nusisegti (matyt, todėl ir nebenešioju). Net grandinėlė trukdo. Bet kai ateina laikas, rankos taip dreba, kad negaliu sugraibyti to smulkaus grandinėlės užsegimo, todėl tenka seksu užsiiminėti su grandinėle (beje, ant grandinėlės kryžiukas – dar kartą padėka Dievui, kad sugalvojo seksą). Taigi prie ko vedu. Kad seksas nėra tik lytinių organų dirginimas (kaip kad yra masturbacijoje), tai dviejų asmenų fizinė (ir dvasinė) sąjunga. Sekse susijungia du asmenys ir bet kas kas trukdo tam susijungimui, tas erzina (čia tas pats ir su prezervatyvais, negaliu pakęsti jų). Tik tada patyri pilną fizinį, psichinį  ir dvasinį pasitenkinimą, tik kai yra pilnavertis seksas, kai žmonės susijungia visais kūnais.

Taigi štai kodėl seksas yra gerai. O masturbacija blogai. Tik sekse patyri pilną visapusišką malonumą ir pasitenkinimą. Štai ta pagrindinė priežastis. Tik seksas veikia kaip antidepresantas. O masturbacija atvirkščiai palieka pilno nepasitenkinimo jausmą, o tai veda prie jautimosi nelaimingu ir prie depresijos.

Dar papildomi masturbacijos blogumai.

Kuo ilgiau žmogus neužsiima seksu, tuo jo seksualinė įtampa auga. Iš to ir kyla vestuvės, o tai jau gėris žmonijai, nes taip išlaikomas žmogaus, kaip rūšies išlikimas.

Esu, skaitęs, kad kai kas net būdamas santuokoje masturbuojasi. Tai žala dviguba. Kaip ir rašiau, kad pats nepatiria visapusio pasitenkinimo, bet dar ir atima iš partnerio. Taigi ne tik pats eina depresijos link, bet dar ir savo artimą stumia ligos link.

Žodžiu, žmonės, mylėkites į sveikatą. O jei kokį vieną kitą kartą spaudžiant reikalui ir nuleisit seksualinę įtampą (na kol neturit sutuoktinio), tai visgi delnai plaukais neapžels, bet turėkite galvoje, kad taip darote atvirą kelią nesantuokiniam beseksiam gyvenimui, t.y. nepilnavertiškam sekso atžvilgiu. O be sekso, tai koks čia tas gyvenimas 🙂 Egzistavimas ir tiek 🙂

Ai. Dar seksas turi ir kitų šalutinių produktų. Tai – Meilė, mūsų gyvenimo pagrindas. Ir – Vaikai, be jų irgi gyvenimas nėra pilnai išpildytas.

Kol kas 🙂

