Tags

, , , , ,


Kartais nutinka keisti dalykai. Kartais būna taip, kad superinių kinų esu nematęs. Prisižiūriu visokių, o tokių, kurie taps klasika nematęs. Toks filmas ir Pianistas / The Pianist. Žiūrėjau filmą Šeši / Six: The Mark Unleashed ir jame priešapokalipsinėje ateityje Tomas kontrabanda krikščionims gabena filmus. Ką išgirdau tai Šindlerio sąrašas (Schindler’s List). Na, šitą tai matęs, tikrai patenka į klasika vadinamų filmų gretą. Kitų pavadinimų nenugirdau. Dar prisiminiau filmą Gyvenimas yra gražus (Life Is Beautiful) (kaip aš verkiau jį žiūrėdamas). Ir į šią gretą labai tinka ir Romano Polanski filmas Pianistas. Net gėda pasidarė, kad aš jo dar nematęs. Gal dėl to, kad pelnęs begalę apdovanojimų, o tokie filmai man įtartini. Tai kad jau gėda, tai susiradau ir pažiūrėjau.

Norėjau parašyti: be komentarų. Sakyti, kad tai geras filmas. Na, kažkaip čia žodis geras netinka. Prie šitokio realistinio siaubo. Aš sugalvojau pavadinimą: klasika tapsiantis filmas. Tokie kaip Tarkovskio filmai, kurie bus žiūrimi ir vertinami ir po 50, ir po 100 metų. Klasika.

Tai kadangi trūksta žodžių ką nors parašyti, tai prisidariau daug fotografijų iš kino:

Daug kur filmuose (kad ir The Road) yra vaizduojama pasaulio futuristinė pabaiga. O čia reali praeitis.

Čia iš tų filmų ar knygų, kurių nematęs ar neskaitęs nagali savęs vadinti apsišvietusiu išsilavinusiu žmogumi. Privalai pamatyti.

