Tags

, , , , , , ,


Niekaip neprisimenu, kur aš šitą kiną žiūrėjau. Bet tikrai labai neseniai. Gal per teliką rodė? Bet tai kad nebeturiu teliko. Žodžiu. Nepamenu. Facebook kažkokį naują dalyką siūlo, susižymėk kokius filmus matei, kokie patinka ir tau tikriausiai pasiūlys. Visai įdomus žaisliukas. Sužymėjau kokius 200 matytus bei virš 30, kurie man patinka. Pradžioje siūlė visiškas nesąmones, o vėliau pasiūlė ir šiek tiek ir tokių, kurie tikrai man galėtų patikti. Anyway, The Road buvo vienas iš tų, kur priminė, kad neseniai žiūrėjau.

Filmas vertas, kad būtų paminėtas mano blog’e. Civilizacijos pabaiga. Savotiška apokalipsė. Tam tikra pasaulio pabaiga. Sunaikinti visi civilizacijos požymiai, žmonės sužvėrėjo, stipresni gaudo ir valgo silpnesnius. Kai kas net įsigudrinę žmonių fermas laikyti. Panašu, kad tik du žmonės išsaugojo savo žmoniškumą. Tėvas ir sūnus. Motina neištvėrė ir tiesiog vieną naktį išėjo mirti į mišką. Liko tik dviese. Bandymas išgyventi bet kokiomis priemonėmis. Bandymas išsaugoti žmoniškumą. Vaikas. Sūnus. Jaudinanti istorija. Jie keliauja į pietus, kur šilčiau, tikėdamiesi išsigelbėti.

Man tai sunkus filmas. Labai baisus. Iš kitos pusės labai realistinis. Man kartais tikrai atrodo, kad tokia apokalipsė visai tikėtina. Nors gal tokių žmonių būtų daugiau nei tik šie du? Gal nėra taip blogai su žmonėmis.

Filmas su mintimi. Apie žmoniškumą.

