Tags

, , , , , ,


Pieštukėlis švelniai pašiepė mane, kad aš mergaičių paauglių filmą pažiūrėjau. Na, bet ten pabaiga šiek tiek rimtesnė. Na, tiek to, ne apie tą filmą dabar. Taigi nutariau pažiūrėti, kaip sakoma, kažką rimtesnio. What Would Jesus Do? (2010) arba sutrumpintai WWJD.

Na, ką. 40 minučių nuobodybės. Kažkas vaikšto, kažkas miršta, kažkas depresuoja, kažkas dar kažką daro. Dar į miestelį atvažiuoja kažkoks keistas žmogelis (angelas? ar net pats Jėzus?). Žodžiu, žiūriu tik dėl to, kad pavadinime įrašytas Jėzaus vardas.

Po to per 10 minučių parodo visą filmo idėją: kaip elgtusi Jėzus. T.y. gyvenimas pilnas išbandymų, blogybių, pagundų. Kaip gyventi, ką pasirinkti, kaip elgtis? Ir čia filmo idėja – pagalvok, o ką šioje vietoje darytų Jėzus. Ir tada aišku, kaip reikia gyventi, ką rinktis, kaip atskirti gėrį nuo blogio. Šios 10 minučių visai įdomios ir stiprios, greitai prabėga, nes įdomu pasidaro.

Ir po to dar 30 minučių nuobodybės. Politika. Toks amerikietiškas požiūris. Tereikia laimėti mero rinkimus ir visas gyvenimas iš kart bus rožėmis nuklotas. Įsivaiduoju, jei dabar mane vietoje Zuoko pastatytų (išrinktų). Nu ir n… Nesikeiksiu. Net nežinočiau ką daryti. Dar blogiau, aš juk žinau, kad pinigų miesto biudžete ne marios. O kad norinčių jų gauti yra minios. Tai iš kur jų paimti? Kaip sąžiningai paskirstyti? Ar pensininkams? Ar darželinukams? Ar dirbantiems? Ar miesto transportą? Ar gatves? Ar parkus? Ui, ui, ui. Džiaugiuosi, kad ne mano tai darbas. Nesakau, kad Zuokas gerietis. Tiesiog pakeitus merą, o taip jau buvo (kas ten prieš Zuoką buvo?), niekas iš esmės nepasikeis. Nesumažės benamių, nepadaugės darželių, mokyklų, stadionų, parkų, dviračių takelių ir t.t. ir t.t. ir dar kartą t.t. Gal kitas meras ir geriau tvarkytusi, bet pakeisti per pora metų iš esmės – neįmanoma. Nors gal ten Amerikoje viskas kitaip, ką aš žinau.

Taigi filmas skirtas religiniems fanatikams. Na, tokiems kaip aš 🙂 Vaidyba nekokia, daug beletristikos, daug nesąmonių, politikos, nors pagrindinė idėja labai graži ir gera – prieš ką nors darant, pagalvoti, o kaip Jėzus elgtusi. Jei žmonės dažniau taip elgtusi, tai visų gyvenimas būtų šviesesnis, geresnis ir gražesnis.

Reziumė. Jei nesate religinis fanatikas, bent jau tokio lygio kaip aš, geriau nežiūrėkite šio filmo. Geriau pradžioje sustiprinkite tikėjimą kitais filmais (ar/ir kitaip), o jau tada pasiimkite iš šio filmo tą gražią idėją.

Beje, IMDb reitingas 3.8 :)))

Apie mano religinį fanatizmą. Šeimos gydytoja rekomendavo man nueiti pas psichoterapeutą. Galvoju, gal reiktų. Aišku laiko nėra, pinigų nėra. Na, bet čia kaip nors dar. Bet iš kur surasti krikščionį psichoterapeutą? Va, čia ir pagavau save. Kad aš noriu eiti ne bet pas ką, o pas tą, kuris vadovaujasi psichoterapijoje krikščioniškais principais. Tokių tikrai yra. Tai, argi aš ne religinis fanatikas? 🙂

