Tags

, , ,


Ai, sakysit šitas bičas pamišęs – vien tik religinius filmus žiūri. Taip ir mano vaikai sako. Aš tai jiems – džiaukitės, kad jūsų neverčiu žiūrėti. Ir šiai metais taip jau gavosi, kad nenuėjau nei į vieną Kino pavasario filmą. Tai laikas netinkamas, tai neįdomus aparašymas. Žodžiu, taip jau gavosi, kad nenuėjau. Tai galvoju, bent šiaip iš jų repertuaro ką nors pažiūrėsiu. Skaitau ir vieną ir kitą. O seksas. O ir dar įdomiau surišta su religija. Ir dar trečias pliusas – mergaitė rašo blog’ą. Na, kažkuo į mane panašu. Man ypač patinka seksas. Mane domina religija. Ir aš rašau blog’ą. Na, tiesa, pažiūrėjus filmą, nebe tiek ir daug tų panašumų lieka, bet lieka.

Jauna ir pašėlusi / Joven y alocada / Young and Wild

Va, daugiau fotkių ir nedėsiu. Ei, mėgstu aš gražias merginas. Kituose įrašuose įdėjau pusnuogių moterų fotkių. Bet iš šio filmo kažkaip nekyla ranka. Dar gerai, kad oficiali filmo fotke visai nieko. Nors veido išraiška, sakyčiau, labai gerai atspindi filmo dvasią. Tokia pašiepianti, viską žinanti, bet kažko (mes norim sekso) norinti. Na, aš mėgstu ir erotiką filmuose, bet čia kažkaip viskas ne erotiškai buvo.

Ai, tai apie filmą. Daniela tiesiog svaigsta nuo minčių apie seksą. Kiek supratau, kad jai nepavyksta pasiekti orgazmo (gal dėl to ir tokia pamišusi). Nei masturbacija, nei penis, nei vagina – nieks nepadeda. O gal ir padeda. Ai, ką ten suprasi. Kažkokia biseksualė. Žodžiu – seksas, seksas, seksas. Jos tėvai, o taip pat ir ji priklauso radikaliai sektai kažkokių Evangelistų, kurie labai puritoniškai (čia kažkur perskaičiau) žiūri į seksą iki vestuvių, bei į seksą tarp tų pačių lyčių ir šiaip visokias nesąmones. Apie savo seksualines fantazijas bei patirtis rašo blog’e. Filme propoguojama lesbietiška meilė, išdavystė, apskritai laisvas seksas. Tiesa, yra teta, kuri miršta nuo vėžio. Ir filmo pabaigoje Daniela lieka vieniša. Kaip ir pamokomas filmas, kad iš tokio palaido gyvenimo nieko gero nesigauna. Bet vis tiek kažkoks keistas filmas.

O pasakysiu filmo dvasioje. Šis filmas – kaip blogas seksas. Užsiiminėji, nusibodo jau, nebepatinka, prakaituoji, negali baigti, bet norisi baigti. Taip ir teko baigti žiūrėti 🙂

Taigi nerekomenduoju pradėti. O tai po to sunku baigti :))

Ir kaip ir aktuali tema. Paaugliai pradeda suaugti, prasideda seksualinės fantazijos. Seksualinės lomkės. Na, ir man jos buvo. Na, bet kažkaip kitaip. Tikrai ne taip žiauriai kaip šiame filme.

Reiks dabar dar ka nors iš Kino pavasario repertuaro pažiūrėti, kad pataisyti nuomonę apie šį festivalį.

O dabar dar vienas filmas. Pabaigai pasilaikau superinį filmą.

