Tags

,


Na, tai ką su Gimtadieniu 🙂

Kadangi prasideda vidutinio amžiaus krizė. Ką ten prasideda, seniai jau prasidėjo. Patys matot, vien seksas, seksas ir tik seksas terūpi. Tai kadangi dabar oficialiai prasideda krizė, tai ir dovanų sau linkiu tokių:

Žmona klausia, ko norėtum dovanų. Sakau, kad sekso seansų. Na, aš suprantu, kad ir taip užsiiminėjam seksu, bet tai čia būtų ne šiaip kasdieninis, o šventinis – dovana 🙂 Sakė, ji taip neparsidavinėja. Tai sakau, tada miego seansų. Irgi del kažko nepatiko. Gal, kad po jų pasijusčiau geriau? Ir nieko jai (man) nekainuotų, o aš būčiau gavęs tai ko noriu. Tai tada sakau, kad noriu naujos mašinos. Aha, pasvajok. Na, ok. Naujo telefono, bet Samsung Galaxy III. Aha, kur kažkur 2000 Lt kainuoja. Tikriausiai naują megztinį padovanos. Tada, kad bent kojines. Jų niekada nebūna per daug. Bet apie kojines patylėjau. Apie triusikus irgi patylėjau 🙂 Nors jų irgi niekada nebūna per daug.

Pirmiausiai šiandien ryte pasveikino mažė. Sakė:

– Su Gimtadieniu. Duok dabar pinigų (ji savo gimtadieniui norėjo gitaros, lėlytės ir pinigų).

🙂

Daviau. Po to sakė, kad nori ateiti pas mane į gimtadienį. Sakiau, kad žinoma. Tada klausė, kuriame žaidimų kambaryje aš švęsiu. Ėėėė 🙂

Brolis, supratau, padovanos bilietus į teatrą. Jėga. Nors jaučiasi jo naujos draugės įtaka, bet vis tiek jėga. Darbe gavau vokelį. Tiksliau du. 🙂 Viename pasiskraidymas sklandytuvu. Na, ką lauksim vasaros. Jėga 🙂 Kitame – bapkės, irgi neblogai 🙂

Blin, o man nuo ryto galvą skauda. Žmona sugalvojo, kad reikia pradegustuoti kokteilius. Blin, kodėl vakar, o ne šiandien. Ai, ta moterų logika. Ir kepenis jaučiu. Ui, blogai visai. Vat taip ir yra, klausyk moterų, tai ir į kapus nuvartyi gali. Negaliu aš dvi dienas iš eilės gerti. Bet tai šiandienai visi jau prieš savaitę sukviesti. Ir šiaip tradicija. Negaliu nekviesti. O negerti ir negaliu 😦 Hrrrr…

Na, ok. Su gimtadieniu 🙂 Einu tortų valgyti 🙂

