Tags

, , ,


Na, dar vienas filmas, beieškant to, kuris patiks.

Frozen (2010). Sušalę.

Nors ieškojau trilerio, bet pasitaikė išgyvenimo drama. Situacija tikrai įdomi. Du vaikinai ir viena mergina keliasi į kalną paslidinėti. Jau vėlus vakaras ir taip gaunasi, kad keltuvus išjungia jiems dar esant ore ir visi darbuotojai išeina namo, juos pamiršę. Na, kas kėlėsi į kalną su tokiais keltuvais, tai žino, kad jie yra žiauriai aukštai. Aš pamenu, kad man tai baisu baisu buvo keltis – aš iš vis aukščio bijau, o čia keliesi ir nepriirštas, na, kažkas baisaus. Tai, va, jie pakibo ore. Sekmadienio vakaras, o slidinėjimo trasa atidaryta tik savaitgaliais, t.y. žmonės atvyks tik penktadienį, beveik, už savaitės. Ant šalčio.

Kas išgyvens, o kas ne? Šokti žemyn ir susilaužyti minimum kojas, o dar aplink vilkai bėgioja. Bandyti pasiekti stulpus – kas mano manymu irgi normaliom sąlygom (na, nebent stresinėm tokiom gal kaip nors) neįmanoma. Įdomus momentas, kai sisiuko nori. Vaikinui gerai, išsitraukė pimpuką ir pasisiojo, o merginai taip nelabai išeina, bet kažkuriuo metu neiškentėjo – įdomu, kaip ji neprišalo sėdėdama baloje (na, čia matyt scenaristai nepagalvojojo apie tai, nors užteko ir vien to siaubo, kad ant šalčio sėdint apsisisioji).

Man tai tokie filmai nepatinka, bet žmonai mano patiko.

